2011. szeptember 1., csütörtök

Viszlát nyár

Hát igen, ennyi volt :'((. Hamar eltelt ez a nyár (is).

Elküldtem a nevezést, és a kűrünk is kész (:
Akkor a mai nap. Délelőtt suliban voltam. Reggel sétáltam vele egy keveset. Délután meg gyakoroltam vele a kűrt. Ügyesen csinálta, bár az elején nagyon nem pörgött. De felpörgettem :DD. Ügyes volt, szépen csinált mindent, habár a home-ot és a körbét néha keveri. Ezért ezt külön is gyakoroltuk hogy ne keverje. Gyakorlás után kerestettem vele labdát. Ügyi volt, úgy rápörgött. Beküldtem a szobába, én elrejtettem, kiengedtem "hol a labda?, keresd". Hamar megtalálta. Jó nagy dícséret, meg engedtem neki hogy egy kicsit rágcsálja, meg dobtam 1-et és ismét elrejtettem. Ezt jópárszor megcsináltuk (:
Most csak 1x volt hoszzú séta.. Téren találkoztunk egy kutyás baráttal. Jenny, westie keverék. Elengedtem Pacát. Sokat rohangált egymagában xD. Hívta játszani Jenny-t, de nem akart, Paca meg jó nagy köröket futott :P. Aztán mentünk tovább. Csóni tó-ig meg se álltunk. Ott elgyakoroltuk a kűrt 3x. Nagyon nagyon ügyes volt *_*. (Sok ember meg kutya szokott ott sétálni.) Pörgött is rendesen :DD. És nem keverte a körbét meg a homot. Minden tökéletes volt (L) :)). Utána bementünk a futtatóba. Jött egy kutyabarát :D. Coco (Csocsó), (azthiszem Coconak kell írni ha nem akkor bocsi). Köröket futottak :DD. Jó sokat játszottak :D. Olyan aranyosak voltak *_*. Aztán meg botoztak. Mikor már nem foglalkoztak egymásnak akkor haza jöttünk. Paca egész úton nagyon ügyes volt. Egy füves helyen még megálltunk, akkor Pacára rájött az ásás. Ásott is :DD. Aztán meg 7 után haza értünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése