2011. szeptember 21., szerda

Póráz nélkül..

 2 óra fele gyakoroltam Pacával a szlalomot. 2 lécet tettem ki mert csak annyi fért el a szőnyegen. Nagyon ügyi volt :DD. Utána meg frisbee-ztem fele, és csak lestem :O. Annyira rápörgött, meg ugrott érte meg fúú :DD. De nem ugrik fel érte magasra, mondjuk nem is dobom annyira magasra. Aztán a trükköket gyakoroltuk. Meg az újat is. Ügyii volt :DD. Egyre jobban megy. Fél 4 körül leindultam Pacával. Levittem a frisbeet-t. Ide a házunk mögé mentünk (ahol van egy nagy füves placc), póráz le, és dobáltam neki. És olyan ügyii volt :DD. Bár most nem volt annyira rápörögve mint itthon, de azért pörgött rendesen :)). Dobáltam neki, de nem messzire mert akkor leesik mire odaér, hanem csak kissebb távolságra. Meg igazából még annyira úgy nem fut hogy eldobom utánafut és felugtik érte. Hanem úgy áll és felédobom felugrik és elkapja :)). De gyakoroltuk hogy fusson is utána. Modntam neki hogy vársz, és arrébb mentem, és "fisbee" mikor meg olyan téávolságra ért akkor dobtam. meg DD-ztünk. Ügyi volt, pörgött :)). Meg gúrítottam is a frisbeet. Aztán haza jöttünk a labáért és indulás is le :DD. Ismét a ház mögött voltunk. Kapott új lasztit. És úgy imádja :DD. jó messzire dobáltam neki, és jóó sok dobás után már úgy logott a nyelve, hogy csak állt és nézett rám :DD. Amúgy olyan ügyes mindig vissza hozza a laszit, na meg nem csak a labdát :DD. Amit mondog azt hozza :)). Aztán meg mentünk sétálni. Egy futtatóba vettük az irányt. Nincs is messze, de nincs is közel. Éss póráz nélkül sétáltunk. Garázsok vannak, meg mellette egy út, ahol szinte sose járnak autók, és mindenki járdának használja, és mellette egy füves rész és az út. Aztán meg járda. Mi a garázsok mellett mentünk. Pacára lazán a nyakára tekertem a pórázt (lazán!!). Kaja volt a kezemben. És jött a lábam mellett. És csak rám figyelt. Bár kutyák nem jöttek oda fele, de emberek viszont járkáltak. Olyan ügyes volt :DD. De a zebránál megfogtam pórázra. A futtatóban, szaglászott, utána meg haza indfultunk ugyanúgy póráz nélkül. Most kaja se volt a kezembe, és nagyon ügyesen jött megint a lábam mellett, vagy mögöttem. Egész úton dícsértem meg adtam neki juti falatot.  Mint oda fele is, úgyanúgy dícsértem meg kaja. Visszafele még 2 kutyával találkoztunk, akkor megfogtam pórázra a biztonság kedvéért. Az egyik oda rohant hozzánk mert kibújt a nyakörvből, a másikat meg Paca meg is ugatta, de aztán utána már szépen rám figyelt meg le is ültettem. Amúgy a zebránál (vagyis zebra nem volt festve rá csak út na értitek nem?! xD) mindig megfogtam pórázra. Meg míg nem érünk a garázsokhoz van egy kis rész ahol még pórázon volt oda is meg vissza fele is. Aztán még a ház mögött labdáztunk. Dobáltam neki. Aztán meg megláttam egyik barátunkat Maffit-t a border collie és Shar-pei keveréket. Nagyon szép *_*. Volt nagy örömködés :DD. Egy kicsit sétáltunk együtt, de tényleg csak egy kicsit mert jöttem haza fele. A téren (az is nem messze tőlünk egy nagy füves placc), ott volt 4 kutya, oda mentünk, összeszegoltak aztán elnegedtem Pacát, egy kicsit még játszottak aztán elindultunk haza. De még talákoztunk egy kislánnyal akinek úgy tetszett Paca :)). Na megy Paca is csóvált ezzerrel, meg a szülőknek is :)). Na aztán már tényeg haza jöttünk.
Nagyon szuper nap volt :)).
(Régebbi képek)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése