2011. szeptember 11., vasárnap

I. Ebgondolat dog dancing kupa

Fél 2-re értünk ki Pestre az Ebgondolat kutyasuliba, ahol a DD versenyt tartották. Paca nagyon ügyes volt. Nem ráncigált a kutyákhoz. Körbejártuk a kutyasulit, utána leültünk egy fa árnyékában, mert nagyon meleg volt. Paca nyugodtan leült és nézelődött. Meg volt mikor sétáltunk egy kicsit a környéken, meg ott a suli területén mászkáltunk. Paca nagyon ki volt a melegtől. Sokat haverkodott. Meg locsoltam vízzel a fejét. Lement az első három osztály akkor következett a hobby. Egy pár trükköt kértem Pacától mikor még bírálták a zsűrik a 3. osztályt, és ügyesen csinálta. Hobby-ban összesen 3-an indultunk. 2.-ak voltunk. Mikor kimondták a nevünket hogy mi következünk akkor elkezdtem izgulni. Ésss bementünk a ringbe. Majd hozok vidit és mindent láthattok :DD.  Hát sajnos a meleg miatt nem igen pörgött, meg volt mikor elszaglászott, de dolgozott is :))). Mikor elszaglászott akkor hamar jött vissza, igaz nem pörgött nagyon, de szépen csinálta a trükköket. És szerintem első versenyhez képest nem rossz!! Büszke vagyok rá!!! Aztán a zsűri elmondta a véleményét. Kaptam a zsűritől pár tanácsot, és tudom, hogy máskor mit csináljak máshogy :)). Még volt egy hobby osztályos szereplő, és utána következett a több mint 6 láb. Mikor ők is végeztek, volt egy fél órás szünet amíg a zsűrik döntöttek ki hányadik lett :)). Pacát elengedtem ott a suli területén. Ügyes volt Paca. Mindig jött, amikor szóltam. Meg volt mikor távolabbról mondtam neki „előre”, és nem a kutyához ment, hanem ment előre :DD. Szaglászott meg haverkodott. Talált magának egy botot, azzal játszottunk. Dobáltam neki, és olyan ügyesen visszahozta. Volt mikor a kezembe is adta :DD. Kint volt egy agility akadály méghozzá a hinta. Nem bírtam ki hogy ne próbáljam ki Pacával :DD. Apukám szépen lassan leengedte a hintát, amikor ment végig Paca. Ott voltam mellette, először még egy kicsit bizonytalan volt, a kaját húztam az orra előtt, a végén ügyesen meg volt a zónája :DD. Másodszorra már ügyesebb volt. Akkor is meg volt a zónája meg már magabiztosabban ment, és nem kellett előtte elhúznom a kaját, hanem csak mentem mellette :DD. Meg 2x leugrott róla, de kijavítottuk a hibát :)). Meg még párszor végig mentünk. Ügyes volt. Zónája csak 1x nem volt meg, de akkor azt ki is javítottuk. Meg aztán elég volt csak mellette mennem :DD.
Még a suli területén mászkáltunk, aztán jött az eredményhirdetés. Az összes versenyzővel bementünk a ringbe. Kaptunk Pacával egy oklevelet. Helyezést nem kaptunk. Aztán amikor vége lett az eredményhirdetésnek haza indultunk, egy csodálatos élménnyel.
Nagyon nagyon büszke vagyok Pacára, mert egész nap nagyon ügyesen viselkedett!!!
Az összes versenyzőnek csak gratulálni tudok mert nagyon ügyesek voltak :)).















A videót hamarosan hozom!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése