2011. szeptember 24., szombat

Menhelyezés

Ma kivittem Pacát is a menhelyre :DD. Jött Hanni is. Fél 2-re értünk ki. Mikor kiértünk Paca ügyes volt. Be is mentünk a menhelyre hogy kérjünk ki kutyát. Én úgy döntöttem hogy "csak" Pacát fogom vinni :)). Hogy csak rá figyelhessek :)). Eszter Tobit vitte ki, Szandra pedig Ninát és Hannit, én meg ugye Pacát. Előszőr egy erdős részen mentünk, ahol Pacát felxire tettem. Szaglászott. Egy ideig ott mentünk, aztán meg kiértünk a tó-hoz. Ott egy kis sziget féleséghez vettük az utat. Azon a parton sokáig csak bokáig érő a víz :)). Mikor oda értünk Pacát elengedtem :)). Szaladgált Hannival meg Ninával. Meg dobáltam a vízbe a bodot, és hozta vissza *_*. Kis apportos :DD. Ott elvoltunk egy ideig. Paca mindig jött ha szóltam *_*. Aztán lassan elindultunk vissza a menhelyre. Az úton ügyes volt Paca mindig jött a lában mellett. Az egyik parton össze találkoztunk pár kutyással (menhelyesek), és elengedtem Pacát hogy ismerkedjen, aztán indultunk is tovább. A menhelyen megvártam amíg Szasza meg Eszter kérnek ki kutyát, addig megfogtam Hannit. Paca időközben észrevette a bárányokat és elkezte őket ugatni. De aztán rászóltam és abbahagyta.. Hamarosan idnultunk is a második körünkre. Eszter hozta ki Soltot, Szasza pedig Hanni mellé kihozta Afro-t, én meg ugye Pacát :)). Most "csak" egy rendes tó-kört mentünk. Egyik parton megálltunk. Én elengedtem Pacát. DD-ztünk. Nagyon űgyi volt *_*. Figyelt, meg prögött is. Meg mászkált ott egy kicsit. Aztán jött egy kutya Trisztán, akihez oda ment Paca, összeszagoltak, és mentek tovább, én meg behívtam Pacát és úgy sprintelt vissza *_*. Aztán indutlunk tovább. Ugyan azon a részen aholt az előző körben megint megálltunk. Pacát most is elengedtem. Most annyira nem akart fürdeni. Bottal elvolt. Szimatolt meg mászkál, meg rohangált Hannival meg Afroval. Aztán indultunk tovább. Még egy parton megáltunk, ahol engedelmeseztem Pacával. Ügyii volt :DD. Elején nem igazán akart figyelni, de aztán *_*. Még ott maradtunk egy kicsit, meg mászkáltunk ott aztán tovább indultunk. Meg futottunk a kutyákkal :)). Egy hosszú egyenes út volt (mindkét oldal mellette fák meg egyiken fák és a tó), ott (is), elengedtem. Volt a kezemben kaja, lábam mellett jött utasításra egy ideig, aztán meg "mehetsz", de akkor is ott volt mellettem *_* :)). Persze mindig dícséret :)). Csak egy kis idő után megérzett valamit és berohan a fák közé. Egy pár percet ott volt, de aztán sprintelt ki. Nem sok időt volt el, de az is rengetegnek tűnt :((. Aztán már pórázon jött, ügyes volt. Mikorra vissza értünk a menhely elé, már apa várt minket, amíg Eszter és Szasza, bevitte Afrot és Soltot addig én beültem a kocsiba Pacával és Hannival. Aztán megjöttek és jöttünk is haza.
Na és egy pár kép:
Futás:
Paca:

Paca és Hanni:

Paca:

Tobi:
Paca és Hanni:

Paca:
Tobi:
Nina, Hanni, Paca:
Tobi és Paca:

Paca és én :) :

Paca:

Afro, Hanni, Paca:
Paca és Hanni:
Paca:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése