2011. szeptember 25., vasárnap

Tatai kirándulás

Most a nap többi részéről nem írok (nem mintha rossz lett volna), hanem "csak” a Tatai kirándulásról :)). Késő délután ki értünk a Tatai tóra, bővebben a Csekei-tóra. Körbe is sétáltuk a tavat Pacát flexin vittem, nem engedtem el mert túlságosan is nagy volt a forgalom ://. Bár szerintem nem lett volna gond a behívással, vagyis nem hiszem, csak nem bíztam benne eléggé ://. Szaglászott a flexin. Meg be is várt minket mikor már messzebb volt :)). Általában mehetett hosszú pórázon, csak néha egy rövid időre fogtam láb mellé. Meg találkoztunk egy beagle-vel *_*. Még nem volt 1 éves :)). Összeszagoltak, de Paca inkább ment szagolni, de a kicsi még játszott volna vele. Nagyon ügyes volt Paca egész sétán. Ha behívtam első szóra jött (bár pórázon könnyű :DD.. ), meg ha láb mellé fogtam nem húzott, hogy menni akar. Sokat szimatolt. Meg engedelmeseztem vele. Nagyon ügyes volt *_*. Nagyon szépen figyelt rám ♥.  A tó kör után beültünk a kocsiba és haza indultunk.
Hát nagyon röviden ennyi volt a Tatai kirándulás. Nincs túl sok időm, úgyhogy csak egy ilyen rövid bejegyzést kaptok :DD.
És egy pénteki kép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése