2011. szeptember 20., kedd

Történések+ versenyes képek

Már nem írtam régóta.. Összefoglalva. Sokat sétálunk, tanulunk. Az új trükk már ügyesen megy, de még gyakorlásra szorul. A régi trükköket is gyakoroljuk. Sétáknál is ügyes Paca. Meg a behívás is nagyon ügyesen megy. Itthon sokat játszunk :)). Meg egyre bújósabb lett. Péntek-szombat-vasárnap, itt voltak nálunk a Siófoki rokonok :DD. Velük is sétáltunk. Meg mikor itt voltak Paca ügyesen viselkedett. Bár volt mikor Laura (1 éves és 2 hónapos) kezéből kivette a kaját, de aztán mindig mondtam neki hogy "hagyd" és már megértette hogy nem szabad. Vasárnap délelőtt, elmentünk velük a Turulhoz. Persze jött Paca is :DD. Nem engedtem el, mert sok ember is volt, meg ott szeretik kilőni a kutyákat ://. Szóval flexin vittem. Ott engedtem szaglászni. Meg be is hívtam a flexin ügyesen jött. Sokat szaglászott :)). Meg bementünk a barlangba is :DD. Ma elég borult idő volt, esett is délelőtt. De azért délután volt egy nagy séta :DD. Meg ma is volt tanulás :DD. Most csak az új trükköt tanulgattuk. Nagyon ügyes már benne, de azért van mit csiszolni rajta :)). Meg játszottunk ma is. Na meg nagy simi özöm is volt.. :))
És akkor még néhány kép ami néhány napja készült:
(Képek után folytatás)










 Turul:



És még néhány kép a versenyről (köszönöm az Ebgondolat kutyasulinak) Na meg az oklevél :DD.






Videót már tenyleg hamarosan hozom, csak technikai problémák adódtak ://. A szerkesztőm nem látta a fájlt, ezért új szerkesztőt töltött le apukám, amit nem sikerült feltelepíteni. Most van egy másik szerkesztő ami látja is, de sok próbálkozás után sikerült betenni a fájlt. Szóval most még tanulom a szerkesztőt. Sajnos időm sincs túl sok, de remélhetőleg még a héten hozom a vidit.


Valószínűleg megyünk nézőnek az agility Országos Bajnokságra, október 22-én Szigetszentmiklósra :DD. És persze elkisér Paca is ;)).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése