2011. szeptember 3., szombat

Péntek, Szombat

Péntek: Reggel elvittem egy kissebb sétára. Délután gyakoroltuk a kúszikot. Szerintem, tudja mi az a kúszik csak Ő már hamar meg akarja kapni a kaját ezért siet, és gyorsan akar oda érni, ezért inkább oda ugrik xD. Hát igazából ügyes volt. Volt hogy ügyesen kúszott egy távon, de volt hogy oda ugrott a kezemre. Mert ugye úgy csinálom hogy lefektetem és én meg arrébb megyek és "kúúsz”. A végére már ügyes volt. Nem ugrott rá hanem mindig kúszott *_*. Még gyakorolni kell hogy tökéletes legyen, de fejlődött :)). Kerestettem vele labdát. Most is ügyi volt :DD. Rápörögtt rendesen a labdára. És olyan hamar megtalálja :DD. Most csak este mentük le hosszabb sétára. Délután egy rövidre. Este meg Szandrával mentünk sétálni. Bár annyira azért nem volt hosszú séta. Ott a környékükön sétáltunk. Amúgy Paca nagyon rosszcson kutya :DD. Állandóan lopkod mikor unatkozik. El is szoktam felejteni, beleírni, hogy miket tesz tönkre, vagy csak megrágcsálja. Könyvet lehetne írni róla :”D. Már 2 kanapét tönkretett, meg ilyen "kisebb” dolgokat. Meg elhurcolja a helyére megrágja. Vagy csak ott van azt kész. Ilyenkor nem szoktunk foglalkozni vele mert általában azért csinálja hogy vele foglalkozzunk. Ja meg naygyon sokat szoktam vele játszani. Csak azt is sokszor elfelejtem leírni (mint jópár dolgot). A huzogatóst szereti a legjobban :DD. Ma is játszottam vele. És áá imádom ♥♥.
Szombat: Délelőtt elvittem sétálni. Levittem az egyik sípolós játékát. Itt a házunk mögött van egy füves placc. Ott elengedtem és dobáltam neki. Jó sokszor eldobtam, és mindig úgy hozta vissza *_*. Meg 2x elgyakoroltuk a kűrt. Először nem pörgött meg nem is figyelt annyira. Másodszorra már pörgött rendesen :DD. Meg minden úgy csinált ♥. Meg sétáltunk is sokat. Azátán mikor haza jöttünk, Eszterrel indultunk ki a menhelyre. Paca itthon maradt :'(. Este még sétáltunk egy nagyot. Kertes házaknál mentünk össze-vissza. Meg a csóni tón a futtóba is bementünk. Találkoztunk egyik kutyás haverral Benji-vel (huh, azt hiszem így kell írni ha nem akkor bocsi). Beszélgettünk aztán jöttünk haza.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése