2011. szeptember 6., kedd

Hétfő, Kedd

Hétfő: Reggel tettünk egy kis sétát. Délután mentünk egy hosszabbra :)). A ház mögött dobáltam neki a sipolós játékát. Aztán meg gyakoroltuk a kűrt. Háááát, nem volt annyira ügyes. Csinálgatta, de nem is pörögtt, meg el-el nézett. Aztán elmentünk sétálni. Voltunk a kertes házakánál, a csóni tónál, a futtatóban. Na a futtatóban újra nekivágtunk a gyakorlásnak. Már ügyesebb volt, de azárt jobb is lehetett volna :P.
Este elvittük a kozmetikushoz egy jó alapos fürdetésre. Kocsiban ügyesen viselkedett. Mikor kiszállunk, mindig tök ideges, meg általában ugat is. Na most megvártam hogy megnyugodjon aztán kiszálltunk. Kinnt is sokkal nyugottabb volt, mint álltalában. Mikor bementünk mondta hogy 1 óra múlva jöjjünk vissza érte. Mikor letelt az az 1 óra akkor visszamnetünk. Úgy örült a drágaa *_*. Meg olyan szép és illatos lett a bundája. Meg milyen puha :DD. Itthon még gyakoroltunk, ééés megtanulta a kúszikot :DD. Olyan ügyiii. Meg a többi trüüköt is gyakoroltuk. Pörgött, de még mennyire :DD.
Kedd: A szokásos reggeli rövidke séta. Délután mentünk egy hosszú sétára. A térre mentünk, megláttuk az egyik jóbarátot Hooch-ot a bordeux-i dog. Régi jó barátok :DD. Elengedtem Pacát, rohan oda aztán Hocch meg elkezd morogni Pacára, meg oda de engedte ugye magához. Monda a gazija hogy miztos azért mert beteg :(. beszélgettünk a gazdival. Szóbakerült hogy megyünk versenyre. Memutattam a kűrt. Vagyis csak akartam. Mert Paca nem. Mikor elkezdtük akkor meg elmen :O. Mikor hívtam akkor jött. Meg 1-1 trükköt megcsinált és aztán meg nem figyelt :O. Kiszúrt egy kutyát és odarohant. Nem jött. Oda megyek, megfogom. Leszidtam, aztán visszavittem, akkor jött szabadon láb mellett. Aztán már csak trükköket mutattam. Azt ügyesen megcsinálta :DD. Na akkor már olyan ügyii volt :DD. Mindent megcsinált :DD. Aztán jött Cleo a golnden retriver. Paca örömködött, aztán eljöttünk. Megbeszéltünk találkozót a Szandrával. A házuk elé mentem Pacával, és szokás szerint úgy örültek egymásnak. A kertes háznál mentünk ami egy jó kis helyhez vezet. Ilyen fűves hely. Meg szántó vagy mi xD. Ott vannak lovak és Paca mindig ugatja őket, de most *_*. Nagyon ügyes volt :DD. Ugatott is, de lenyugtattam és akkor már ügyi volt :DD. Aztán meg engedelmeseztünk. Meg a kűrt is elgyakoroltuk 2x. Elsőre nem volt valami ügyes. Másodszorra már ügyesebben megcsinálta. Nem pörgött annyira, de viszont csinálta a dolgokat :DD. Még egy kis engedelmes meg trükközés és tovább indlutunk. A kertes házaknál még kóvájogtunk. Egy füves helyen megálltunk és a kutyák játszottak egy jót és jöttünk haza.
Na mára ennyi voltam :)) :P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése