2011. szeptember 29., csütörtök

Egy szuper séta egy szuper kutyával

Ma 2-kor leindultam sétálni Pacával. A ház mögé a füves placcra vezetett az utunk. Levittem a szlalomot (amit Szaszától kaptunk kölcsön), és még két ugrót (ami fagyis vödrökből és 2 rudból állt). Amíg felállítottam az "akadályokat" addig Pacát maradoztattam, és nagyon ügyesen várt amíg nem adtam meg a következő utasítást :))). A szlalom gyakran feldőlt mivel éppenhogy fúj egy kicsit a szél és persze fel döntötte. Na de visszaállítottam. Szóval inkább csak 2 szlalom rúd volt fennt, meg ugye a 2 ugró. Nagyon ügyes volt, pörgött is *_*. Nagyon hamar felfogta mit is kell csinálni a rudakkal :DD. Persze már találkozott velük. Meg 4-et is tettem fel, és annyira ügyesen végigment *_*. Beküldtem és mutattam neki és áhh *_*. Az ugrókon meg csak repült :DD. Volt mikor ugatott, de az nem baj.. :)). Aztán fefejöttünk lepakoltuam a cuccokat és indultunk is tovább a sétára :)). A térre mentünk és ott találtuk Jenny-t és Benjit-t, na meg a gazdikat :PP. Oda is mentünk. Elengedtem Pacát. Futattak egy kicsit, aztán Paca ment szaglászni. Aztán indultunk tovább. A Csóni-tóra mentem vele :)). Oda meg vissza fele is a kertes házaknál mentünk egy jó darabig aztán ott is voltunk. Van ott egy jóó naagy füves placc és találkoztunk egy másik kutyussal. Elengedtük a kutyákat, és akkora köröket futottak :DD. Bármikor hívtam Pacát első szóra viszajött *_*. Jóó sokat rohangáltak. Aztán meg elindultunk haza felé. Paca útközben úgy gondolta hogy Ő még útközben pihen egy kicsit, mert fogta magát és lefeküdt. Meghúztam és jött tovább (na meg a zsebembe nyúltam xDD). Még haza fele a téren elengedtem szaglászott. Kb. 5-re meg haza értünk. Itthon még jött bújni, simogattam. Meg ettünk mogyorót xD :PP. Sajnos többet nem tudtam fele foglalkozni mert tanulás -.-". De azért 3 órát sétáltunk :DD. Vagyis majdnem 3 órát mert egy picivel 5 előtt értünk haza.

Juhéééé holnap péntek aztán hétvége :DD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése