2011. szeptember 27., kedd

2 éve

2009 Szeptember 27-én, azaz ma 2 éve hogy Paca a családba költözöt. Hihetetlen, hogy ilyen gyorsan megy az idő.Most leírnám azt a napot amikor elmentünk Pacáért és HAZA hoztuk *_* Sose fogom elfelejteni azt a napot, amíkor ellopta a szívem ez a kis lüke :DD. Életem egyik legszebb napja volt *_*. Akkor kezdeném is a mesélést :DD. 2009 szeptember 27.-e: Gőzösen kerestünk eladó beagle kölykökért. Anyukám meglátott egy újság hírdetésben hogy eladó beagle kölykök Dadon. Fel is hívta a számot ami meg volt adva, és meg is beszéltük vele hogy másnap megyünk és megnézzük a kölyköket. Este már alíg bírtam elaludni :DD. Egy vasárnapi nap volt. 10 óra körül útnak is indultunk. Kb. 15-20 perc alatt meg is érkeztünk Dadra. Hamar megtaláltuk a házat :DD. Mikor beértünk, Üdvözölt minket 3 begle kutyus meg a szülők. Bár ők el voltak kerítve, a kicsik átbújtak allul. 2 szuka és 1 kan volt. Előszőr előjött a 2 szuka, aztán jött a nagy hordó hasával Paca :DD. Leginkább Paca jött oda, a 2 szuka inkább elbírkóztak magukban. De azért ők is oda jöttek a cípő fűzőt kikötni :DD xD. Elintéztünk mindent, még beszélgettünk a hát tenyésztőnek nem mondtanám mert nem törzskönyvesek, na szóval a hapsival, aztán elindultunk a kocsihoz Pacával :DD. Ügyes volt a kocsiban habár volt mikor nyüszögött. Mikor kiszáltunk a kocsiból, a ház mögé a füves helyre elvittük hogy elvégezze a dolgát, azután haza jöttünk. Kereste még a tesóit meg a szüleit, de hamar megnyugodott. Körbejárta a lakást, aztán meg lefeküdt aludni :DD. Sokat aludt. Meg már első nap is ugatott, a labdára. Labdázott is. Emlékszem mikor bármi jó történt vele elkezde keresni a tesóit. Ölben is sokat aludt :)). Meg átjött barátnőm. Sokszor levittük Pacust :)). Meg játszottunk vele, meg kényeztettük :)). Nagyon röviden ennyi... :)).


Na akkor írnék a mai napról :)). Hát sajnos kirándulni nem tudtunk elmenni mert hát suli ://. Délután elmentünk egy hosszú sétára :)). Előszőr is elmentünk a térre, nem messze tőlünk egy füves placc. Még mielőtt oda értünk volna Pacát lekapcsoltam a pórázról és láb mellé utasítottam :)). Nagyon ügyesen jött a lábam mellett. Mikor oda értünk "mehetsz" és ment is szaglászni :DD. Ügyes volt mindig ott volt körülöttem és mikor hívtam akkor első szóra jött *_*. Aztán egy kis idő után elindultunk. Pórázra tettem is unduláás :DD. A kertesházaknál mentünk egy jó darabig, aztán kiértünk a Főúthoz, ott is mentünk egy kis ideig aztán bementünk a futtatóban. Ott Paca szaglászott egy kicsit és indulás vissza, szintén egy kis fő út és kertes házak. Ez egyik füves placcnál megáltunk egy gyakorltam Pacával :)). DD-ztünk, nagyon ügyesen csinálta a trükköket, utána meg fákat kerülgettettem vele. Abban is ügyes volt habár volt már jobb is :)). De azért meg vagyok vele elégedve. Aztán még egy jóóó kis dögönyözés, meg ásás után indulhattunk is tovább. A téren (füves placc, ahol a séta elején megálltunk), megláttuk Jenny kutyát, és oda mentünk Pacát elengedtem. Futottak egy néhány kört, aztán elmentek. Jött egy másik kutyus is utána, Rebeka (aki egykor Tappancs menhelyen lakott) és bementünk a futtatóba (mert van is ott egy futtató csak mi nem gyakran megyünk mostmár be), és egy kicsit játszottak és utána haza jöttünk. Itthon Pacával játszottam :)). Meg dögönyöztem.

Hát 2 év alatt sok minden történ velünk :)). Csupa csupa jó dolog, amibe néha keveredett egy kis rossz is. De a jó többségben van!!! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése