2011. szeptember 30., péntek

Egy hosszú séta

Ma megbeszéltük Szaszával hogy elmegyünk a kutyákkal egy jóó nagy sétára :DD. Az úticél a freesnapf volt. Kb. egy bő óra, vagyis inkább másfél óra az oda út. Na szóval, 2:45 körül elindultunk, Szandrához, egy közeli játszóhoz, mivel oda volt megbeszélve a tali. Elindultunk a freesnapf-hoz. Végig a főúton mentünk jóóó hosszú ideig. Paca nagyon szépen viselkedett, végig jött a lábam mellett (mint mindig. :P) *_*. Mikor oda értünk még nem mentünk be, hanem még mentünk tovább egy jóó nagy füves helyre. De nem engedtem el Pacát, mert nem ismerem azt a helyet, és hát a vadászoktól féltettem ://. Flexin vittem, azon szimatolt azért. Mentünk egy darabig. Egy kisebb erdőbe is bementünk, aminek hamar vége lett és ismét mező (vagy minek nevezzem xD). Aztán egy idő után visszafordultunk. Aztán a fressnapf-hoz vettük az irányt. Bementünk. Próbálgattam Pacára nyakörveket, meg a felvezető pórázt, meg kendőt *_* :DD. És annyira jól áll neki egy kendő *_*. Legközelebb megyünk, akkor veszek neki :DD. Meg még egy friesbee-t is. Ügyesen viselkedett a boltban. Szimatolta a kajákat :D xD. Aztán Eszter meg Szasza bement a CBA-ba, vettek innit addig én kint vártam a kutyákkal. Ittunk mi is meg a kutyák is. Aztán haza indultunk. Ismét egy hosszú út állt előttünk.. Még félig haza kísértük Szaszát, aztán mi is indultunk haza. Paca ismét nagyon szépen viselkedett, ügyesen jött a lábam mellett ♥♥. Fél 9-re értünk haza :DD.
(Bocsi a minőségért, telós)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése