2011. április 29., péntek

Pénteki nap

Suliból hazaérve nem sokkal hallom hogy esik az eső. Egyre jobban ://. Volt mikor elállt, majd újra rákezdett. Mikor pont nem esett, akkor lementünk egy kicsi sétára. Eszter hozta a fényképezőt. Tényleg csak kis séta volt mivel elkezdett esni az eső. Akkor hazajöttünk. Paca aludt. Fél 6 fele lementem vele a ház mögé. Van egy füves rész. Most nyírták le a füvet :). Ott elengedtem vittem neki labdát és egy sípolós valamit... :D Dobáltam neki, ügyesen vissza is hozta. Szalámi volt nálam :)). Miközben labdáztunk, nézem, hogy ott van egy kutya, és gazdija, kb. 20 m tőlünk. Ésss Pacát nem is érdekelte!!!! Végig ott voltak. A gazdija kertészkedett és a kutya meg ott volt körülötte. Mi meg tovább játszottunk :D. Sok növény ültetnek, ahova tesznek botot, hogy ne hajoljon el a virág (asszem, de lehet hülyeséget beszélek xD) és két botra oda kötöttem a pórázt és ugráltunk egy kicsit. Ügyes volt. Utána még játszottunk, aztán szaglászott és jöttünk haza. Megint aludt, aztán 8 kor megint útnak indultunk. Egy futtatóhoz indultunk. Elég nagy... , ott szaglászott. Haza fele a főútnál jöttünk, egy egész hosszú egyenes úton. Mikor a Tescomál elmentünk eszembe jutott mikor egész napos túrán voltunk xD. Ezt majd meg kell ismételni xD :D. Találkoztunk anyámékkal Tescotól haza, hoztak minket kocsival. Fél 10 kor értünk haza.
(Ez nem mai kép, mert lemerült a gép szóval még fel kell tölteni)
Mára ennyi :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése