2011. április 4., hétfő

Séta Zsófival és Pacával

Ma délután ismét elmentünk, az Évához kutyát sétáltatni:
Ma a szokásos időben, és a szokásos helyen találkoztunk Jennivel és Szandrával. Nagyon meleg volt. Mikor oda értünk, Eszter kint maradt Hannival és Pacával. Először én Vizsit szereltem fel Eszternek. Annyira pörgött, hogy alig tudtam ráadni a nyakörvet. Utána ráadtam a hámot. Addig Jenni felszerelte Alvint, Szandra pedig Arielt. Utána jött Zsófi. Ő is pörgött rendesen. Eszter megint különment. Paca ugye jött velem :). Elindultunk Síkvölgy fele. Először ugye jött a kertes házak. Zsófi nagyon pörgött. Mikor kiértünk a kertes házaktól, akkor jött az a nagy füves rész, ott hosszú pórázra engedtem Pacát és Zsófit. Sétáltunk a füves részen, addig Paca útközben nyomot követett, Zsófi meg csak ment :D. Mikor egy kis patakon kellett volna átmenni, és tovább egy kicsi erdős rész volt.... ahova nem szerettem volna bevinni Zsófit a kullancsok miatt. A bundiában nem könnyű észrevenni. Ők átmentek, mondtam hogy kerülök aztán majd találkozunk. Úgy is lett. Én visszafordultam, a nagy füves részen. A kutyák szaglásztak. Zsófi elől, Paca hátul. Mikor egy kis ösvényhez értünk, elővettem a vizet és a tálkát és megitattam a kutyákat. Előszőr Zsófi, neki nem adtam sokat mert nagyon pörög, és nehogy bélcsavarodása legyen :/. Utána Paca ivott, bár nem tudott annyira mert Zsófi ott ugrált körülötte. Utána továbbindultunk. Mikor az úthoz (járdához) értünk akkor láb mellé fogtam Őket. Voltak nem olyan messze kutyások, de nagyon ügyesek voltak (Zsófi és Paca). Nem volt ugatás, meg húzás sem. Nem sokkal utána megláttam Szandráékat. Még leültünk egy kicsit, aztán elindultunk vissza fele. Láttuk, hogy már eléggé be van borulva, és már az erdőben szakad az eső. Gyorsabb tempóra váltottunk. Paca és Zsófi is nagyon elkezdtek húzni. Elkezdett esni az eső egy kicsit. Paca nemrég kapott advantix cseppet és nem lehet 1 hétig vizes. Ráadtuk a hátiszákot, ami megvédi a hátát (a hátizsák üres volt). Siettünk. Zsófi mindig húzott Hancúrhoz veszekedni. A kertes házaknál is adta önmagát :). Mikor vissza értünk beadtuk a kutyákat. Zsófit még egy kicsit meg simiztem aztán visszavittem. Apa elénk jött kocsival hogy ne ázzunk el.

Amúgy ezen kivűl nem történt semmi különös. Mikor suliból haza értem akkor megint csináltam neki ugrókat. Nagyon pörgött :). Mikor Évától haza értünk akkor le is feküdt aludni, aztán meg csak a vacsira kelt fel :).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése