2011. április 5., kedd

Egy szuper séta :)

Mikor suliból haza értem, gyors megebédeltem és 1-kor már indultam is le sétálni Pacával. Megbeszéltem barátnőmmel hogy együtt elmegyünk. Ő is hozta Maszat névre hallgató, tacsi keverék kutyusát. Lementem hozzájuk, a kertet Paca végigszaglászta. Utána elindultunk sétálni. A kertes házaknál, ahol Paca nagyon ügyesen viselkedett :). Régebben, ugatott és húzott. Akkoriban, el is kerültük a kertes házakat, de aztán elkeztünk járni és azóta már nagyon ügyes. Az emlék műhöz mentünk, (ahova már nem jött Maszatka) ott Paca botozott egy kicsit, aztán meg befészkelte magát az ölembe :). Utána haza kellett menni az barátnőmnek, de én azért folytattam a sétát Pacával. Elindultunk, a kertes házaknál, a cél pedig a bicó pálya volt... A kertes házaknál szintén nagyon ügyes volt. Elkezdem ott gyakorolni, DD trükköket, és olyan ügyesen megcsinálta, miközben körülötte ott ugattak a kutyák. De hamar tovább is indultunk. A bicó pálya foglalt volt, így ott a füves, szántós részen sétálgattam, meg Paca botozott. El is engedtem, egy kicsit dobáltam neki a botot, aztán megkötöttem. Elindultunk haza fele. A játszóra bevittem egy kicsit és felugrattam egy mászó valamire :). Jó egy kicsit segítettem a felmenésben. Tovább indultunk, szintén csak azt tudom mondani hogy ügyi volt. Még a fűben hempergett egy kicsit. Még a ház előtt gyakoroltam egy kis DD-t kaja nélkül és olyan ügyi volt. Hempergjet is megcsinálta amit idáig csak jutalomfalattal ment. Fél 5 körül értem haza. Ez a séta is nagyon jól sikerült (mint általában), volt futkározás, gyakorlás és sétálás :D :D
Egy kis pihenés után, játszottunk egyet. Aztán a jutalom falat megtartását gyakoroltuk. Mostmár nagyon ügyesen megy neki. Egyre tovább tartja. Frisbee-t is elővettem de nem nagyon érdekelte. 7 óra körül, lementünk egy rövidke sétára. Elején, labdáztunk egy kicsit, aztán indultunk sétálni. Útközben találkoztunk kutyabarátokkal, egy kis örömködés után indultunk is tovább. Még a foci pálya körül sétáltugattunk, aztán 8 felé haza jöttünk.
(a képek régik)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése