2011. április 3., vasárnap

Egy vasárnapi nap

Remek napra ébredtünk. Sütött a nap is :D. Délelőtt gyakoroltam Pacával. A legújjabb amit tanulunk, az a kaparás. Könyvet leteszek a földre és mondom hogy kapar és már rögtön el is kezd. Nagyon ügyes volt :D. Klikkert mindig szoktam használni. Próbáltam könyv nélkül úgy nem ment. Viszon könyvel már nagyon ügyi. Hoztam kartont, de nem nagyon akarta már csinálni, így nem erőltette. A végén mindig jól megdícsértem, és tőbb jutalomfalatot adok neki. Sajnos nekem, egész délután tanulni kellett, így a délutáni sétára nem tudtam lemenni :S. Tesóm Eszter vitte le egyedül, azt mondta ügyes volt a sétán. Mikor haza jöttek lógott Paca nyelve és már rögtön le is feküdt szundizni. Hamar felébredt. Eszembe jutott hogy ugrálunk egy kicsit :). Tettem fel ugró "akadályt", meg karikát. Pörgött ám rendesen :D. Bár mikor fel akartam venni akkor nem volt ügyes. Biztos mert akkor nem figyeltem rá 100%-osan. Már úgy logott a nyelve :). Mikor már kifáradt, akkor abbahagytam és lefeküdt aludni.
Még az esti séta hátra van. Most épp alszik :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése