2011. április 15., péntek

Agility Paca és Hanni módra :D

Délelőtt, Eszternek a suliban diák biológus nap volt, így haza engedték egy kicsit (2 óra kb.), így el is vitte sétálni Pacát :). Mikor haza jöttem suliból (fél 1), aludt. Úgy terveztem, hogy elmegyünk előbb sétálni, nem jött össze, inkább befeküdtem mellé :D. 2- kor elindultunk, mivel megbeszéltük Hanniékkal. A bicó pályára tartott az utunk :D. Oda fele kertes házaknál Paca ideges volt egy kicsit.. Bicó pályához érve láttuk hogy még mindig meg van az ugrónk :). Szandra épített még egyet. Addig mentem Pacával pár kört. Ők is mentek. Ez magasabb, mint a másik, és Paca átugrotta :D :D. 1-szer próbálkoztam azzal az ugróval. Utána elkezdtünk videózni, ahol már Paca nem volt a toppon. Figyelmentlenebb volt. Sokszor elterelődött a figyelme, de azért ugrált :).
DD-ztem is vele. Olyan ügyi volt. Egyre ügyesebb :). Imádom. Haza indultunk, akkor már ügyi volt a kertes házaknál. Még mielőtt elváltunk volna, bírkóztak egyet (ami a vidin is látható). Aztán elmentünk, fél 9-kor értünk haza. Rögtön le is mentem Pacával. Csak a városban bolyongtunk. Ügyes volt. Na mára ennyi :).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése