2011. április 17., vasárnap

A tegnapi nap és a mai délelőtti séta

Akkor kezdjük a tegnapi nappal:
Reggel a szokásos, levittem egy rövidke sétára. Itthon aludt. Még menhelyezés előtt megint egy séta, ahol egy kicsit gyakoroltunk is. Aztán jött a menhely: (blog hamarosan)
Mikor haza jöttünk, lementünk sétálni. Eszter hozta apa gépét, amivel nagyon jó képek sikerültek :D. DD-ztem amiben nagyon ügyes volt. Labdáztunk. Annyira felpörgött. Bár a futás után lefáradt :D. A futtatóhoz érve láttuk, hogy ott van Jonny, akihez bevittük, és egy játék után indultunk is. Még ott maradtunk a téren, Paca lefeküdt, addig Eszter fotózta. El metünk a Müller mögé (füves, erdős féleséges hely), ahol össze szoktak gyűlni kutyások. Akikkel most találkoztunk: Flint, Bejgli, Fanni, Fickó. Üdvözölte Paca őket, utána gyakoroltam a maradot. Eszter megfogta a pórázt (hogy ha elakarna menni, ne járjon sikerrel), én meg távolabb mentem. Nagyon ügyes volt. Nem ment el, pedig a kutyák ott játszottak :). Utána meg úgy csináltam hogy lábam mellé leültettem, és eldobtam a labdát Bejglinek. És akkor se ment el!!! Egy kicsit elengedtük, futott aztán megkötöttük, és jöttünk haza a többiekkel. Mi utána még sétáltunk, aztán go haza.

A mai séta:
Megint délelőtt jó nagyot sétáltunk :). (Azért olyan nagy séta nem volt :D) 9 körül elindultunk. Most csak egyedül (én, Eszter, Paca). A főútnál mentünk, jó sokáig. Voltak kutyák, de nagyon ügyesen viselkedett, nem ugatta meg hogyha nem engedtük oda. Ügyesen jött láb mellett. Úgy terveztük, hogy felvesszünk videóra néhány trükköt, de nem volt hozzá Pacának kedve. Eldöntöttük, hogy egyik, nap játék lesz (itthon, sétánál), másik nap meg tanulás :). Na szóval, volt mikor letértünk, nem olyan forgalmas helyre de ott is elég sokan járkáltak. Haza, fele meg kertes házaknál. Nagyon nyugodta volt. Futtatóban is voltunk. Kb. 1-re értünk haza.
És néhány kép tegnapról:








(Ez lett a  legjubb kép lett szerintem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése