2011. április 12., kedd

Okos kutyám :)

Kezdem azzal hogy valószínű hogy megyünk agilityzni. Még nem 100%, de van rá esély :D. Székes fehérvárra mennénk a KASE-ba. Jujj, de jó lesz :D :D. Ha minden jól megy akkor májusban, kezdjük :D.
Akkor folytatom a mai nappal. Mikor suliból haza értem, persze hogy esik az eső :/. Na mindegy, gyakoroltam itthon. Építettem neki ugrót, és azt gyakoroltam, hogy megkerülje az akadályt. Ügyesen ment neki. Meg mostmár nem azt mondom neki ugrásnál, hogy ugrik hanem hopp. Ez rövidebb :). Utána folytattam egy kis DD-vel. Nagyon ügyes volt. Mindent, hip-hop meg csinált. Szinte a kaja se kellett neki. Régebbi trükköket vettük át: Hemperegj, Keresztbe láb, körbe... Annyira meg vagyok vele elégedve. Gyakorlás után aludt egy kicsit. El állt az eső úgy hogy lementem vele.  Séta elején találkoztunk Hooch-al. Birkóztak egy kicsit, aztán tovább indultunk. A foci pályát kerültem meg, ahol épp edzettek. Kiabáltak és Paca megijedt. Úgy menekült volna. Nincs ehhez hozzá szokva. De ez ramek alkalom. Mentünk a pálya mellett. Egy idő után már nem volt baja :). Találkoztunk Hanniékkal. Velük folytattuk a sétát. A bicó pályán egy kicsit gyakoroltunk. Ott Paca nem volt a toppon.. Utána az erdőbe mentünk. Hamar vissza is fordultunk, mivel láttuk, hogy eső közeledik. Volt hogy futottunk is.. Sikeresen kiértünk, de még nem értünk haza. Persze hogy elkapott minket a zuhé. Egy kicsit eláztunk mire haza értünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése