2011. április 7., csütörtök

Gyakorlás és séta Hannival

Mikor haza jöttem, nem sokkal utána gyakoroltam Pacával egy kicsit. Először a kaparást. Könyvel megint nagyon ügyes volt. Utána a pár régebbit: kersztbe láb, tolat, viszlát, hemperej, jutalomfalat megtartását. Nagyon ügyes volt mindegyikben. Utána aludt egy kicsit. Már régóta kinéztem magamnak a számolást, hogy megtanítom Pacának. Mivel ezt nem lehet itthon, a szomszédok miatt, úgyhogy lementem. Először labdáztunk, pár kör után le is fáradt. Lefeküdt. Leültem mellé, és mondtam neki hogy ugat, és az egyet mutattam. Mindig juti és dicséret. Utána már azt mondtam hogy egy. Olyan ügyes :). Mikor már tudta, akkor a kettő jött. Akkor a kettőt mondtam és mutattam. Pár elismételéssel már tudta is. Volt hogy felváltva mondtam neki. De nagyon ügyi :). Nem gondoltam volna hogy ezt ilyen hamar megtanulja. Bár még egy kis gyakorlás nem árt :D. Utána labdáztam egy kicsit. Szaladgált, aztán megint átvettem az 1-et és a 2-öt aztán haza jöttünk. Dokihoz végülis nem mentünk el, mert kiderült hogy csak sár ragadt, bele... Helyette megbeszéltük Szandrával (Hanni gazdi) hogy elmegyünk sétálni. 16: 40 - kor találkoztunk az emlékműnél. Útközben a kertes házaknál nyitva volt egy ajtó. Mi csak mentünk, és csak azt látom, hogy egy fekete közepes termetű (elég dagi) kutya fut felénk a kertből. Egyből neki Pacának (meg se szagolta). Próbáltam a két kutya közé állni, közben a gazda ált és ordibált a kutyával hogy gyere ide. A kutya kapkodott Paca felé. Közéjük álltam, de nem ment el a kutya. Bár én is ledübbentem mert olyan hirtelen jött... A gazda méltósztatott odafáradni, vagy odament mér nem emlékszem. Ja és mikor mondta hogy legközelebb jobban figyeljen a kutyájára akkor még ő volt felháborodva :S. Paca úgy megijedt. Menekült volna el. Mikor nem csukták az ajtót, akkor még elmentünk az ajtó előtt hogy legközelebb ott ne féljen. Amúgy nem lett seb rajta. Még szerencse hogy Paca nem támadt vissza. Paca hamar lenyugodott, és boldogan sétált tovább :D. Bár ez elég idegesítő :S. Na inkább térjünk rá a séta jó részére :D. A bicó pályán nem volt senki így az alkalmat kihasználva oda mentünk. Ott elengedtük Pacát. Hanni si el volt. Jó mert körülötte nagy füves rész és szántó. Meg lejjebb egy erdő. Paca kb. 10 méterre ment messze tőlünk. Szaglászott meg futkározott :). Utána indultunk tovább. Kutyákat meg közöttük. Egy kis patakhoz mentünk, Hanni pancsolt egy kicsit, Paca meg ivott, de nagyon ügyelt rá hogy a mancs bele ne érjen :). Átugrottunk, mentünk a bozótba, és egy nagy füves részre értünk. Ott szintén elengedtük a kutyákat. Paca egy ideig ott ült mellettem, utána labdázott egy kicsit. Elindult az erdő felé és hívtam és nem ment be hanem oda jött hozzám :). Olyan ügyes :D. Jött egy kóbor kutya, megkötöttük az ebeket. Még szerencse hogy mi vettük észre előbb. Utána tovább indultunk. Még leültünk, egy kicsit. Aztán visszafele mentünk. Visszafele is elenedtük a kutyákat, akik jó nagy kört futottak. Pacának oda adtuk a labdát, és valamikor leejtette, szóval kereshettük meg. Bár Pacának mondtam hogy labda, keresd. Ő meg szimatol, és kb. 15 perc után meg is találta :D. Haza fele Paca már mögöttünk jött. Kertes házaknál is ügyes volt. Az emlékműnél találkoztuk egy régi baráttal Hoochal. Nyáron nagyon sokat találkoztunk, meg játszottak a kutyák, bár az utóbbi időben nem jártunk össze. Fél 8-ra haza értünk :).
Nagyon jó volt ez a mai nap is :)).







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése