2011. április 25., hétfő

Siófokon

Szombaton indultunk. Reggel elmentünk sétálni Pacával. Talit beszéltünk meg Hanniékkal, és együtt sétáltunk. Itthon még pakoltunk és 12 óra körül útnak indultunk. Kocsiúton Paca nagyon ügyesen viselkedett. Nem ugatott, csak feküdt és nézelődött. 2 óra fele oda is értünk. Kutyák ismerkedtek. Paca körbeszimatolta a terepet. Futkároztak is egy kicsit.

Sokat ugatott. Túl sokat... Minden kis mozgásra. Sétálni is elmentünk. A kertes házaknál voltunk. Pacára volt hogy haltit adtam, sok volt a macska és nem tudott viselkedni. Volt mikor levettem. Kb. 30- 40 perc séta után vissza is mentünk. Paca egész nap kerti kutya lett :). Élvezte is.
Mikor lefeküdtünk aludni, csak akkor engedtük be. Éjszaka sokat ugatott, és ki engedtük, aztán meg vissza... Reggel is az Ő ugatására keltem. Éjszaka Kriszti jól elhalgatatta. Úgy hogy vizet öntött mellé. Nem ugatott utána.
Délelőtt pörgött. Eszter gyakorolt vele egy kis kerültetést, és meg DD-t. Bár elég figyelmetlen volt, és nem volt nagyon kedve hozzá. Esett az eső. Volt hogy elállt, aztán újra rákezdett. Mikor esett Pacát beengedtük a teraszra, tettünk le neki szivacsot, ahova le tud feküdni. Szerencsére elállt az eső, és így teljesülhetett a tervünk. Elmentünk ilyen erdős helyre hegyet mászni :D. Mind a 4 kutya jött. Kocsival mentünk oda, mert gyalog messze lett volna. Pacára hámot is adtam. Nagyon jó kis hely volt, erdős, és dombos.....
Paca nem igen húzott fel, csak jött mellettem vagy előttem. Volt hogy már kapaszkodni kellett miközben mentünk. Mikor felértünk, megvártuk a többieket, addig leültünk.
Utána folytattuk az utat, de már nem meredek helyen csak sima úton.... Kutyákat elengedtük. Paca nagyon ügyes volt, az elején első szóra jött. Meg be is várt. Az elején ment el úgy szaglászni hogy nem is láttuk, de aztán csak a közelben volt. A végén mentek el messzire, mikor kellett várni rájuk, Shíla és Zseton egész hamar jött, Pacát meg még hívtam aztán Ő is rohant.

Még kimentünk a Balaton partara. Rengetegen voltak. Paca nem volt valami ügyes. Kutyákat ugatta, meg húzott oda. Voltak lovak meg 2 láma. Na, ugatta őket. Ellenkező irányba fordítottam, és mikor megnyugodott akkor engedtem, hogy nézze őket. Megint ugatott, még kb. 2-szer eljátszottuk, de aztán mentünk. Leültünk a partra. Ott voltunk egy kicsit aztán visszaindultunk
Átnéztük Pacában a kullancsot. Szerencsére nem volt. Játszottak a kutyák még. Labdáztunk. Este mikor bejött, egész hamar lefeküdt aludni. Míg mi aludtunk addig Ő az ágyon volt. Éjszaka mikor jött a Kriszti munkából  akkor ugrott le. Akkor befeküdt mellém :). Reggelig ott aludt.
Mostmár nem ugatott annyit :). Szinte most végig aludt most. Mikor mi kimetünk a kertbe akkor felkelt, jött utánunk, de nagyon nem futkosott. Meg persze mikor kaja volt akkor kunyerált :). 5 óra körül indultunk haza, ismét ügyes volt a kocsiban. Mikor haza értünk, meg már mikor a kocsiban ültünk esett az eső. Úgy csóválta Paca mikor beértünk a lépcsőházba :D. Itthon végigszagolt mindent, még dörgölőzött egy kicsit a szőnyegbe, aztán lefeküdt aludni a kanapéjára :D. (még sokminden történt ezen kívül, amit leírtam....)
Majd még lesz több kép ha az Eszter feltölti a gallery-ra.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése