2011. június 4., szombat

Agility edzés, KASE

Áhh,el sem hiszem :DD. Ma voltunk edzésen Székesfehérváron a KASE-ban. 9-kor mentünk le, lekeféltük Hannit és Pacát, hogy a kocsi ne legyen annyira szőrös. Egy kicsit feljöttünk még ebédelni. Feljött Szandra is Hannival. 12 körül indultunk el. Szép időnk volt, talán túl meleg is. Kocsiban ügyesen viselkedtek a kutyák :). 1 órára meg is érkeztünk. Paca, szokás szerint a kiszállásnál ugatott, akkor sétálgattunk vele egy kicsit, és mikor megnyugodott bementünk. Paca ismerkedett a kutyákkal. Van ott tó is, ahová el is vittük fürdeni. Elengedtem, egyből bele a vízbe :)). még ültünk egy kicsit és mi jöttünk :D. ugrók és kúszó volt, az elején. Paca a legelső ugró alatt bepróbálkozott hogy átbújik, de utána átugrattam vele, és többet nem bújt át alatta :). Szépen mentek az ugrók, volt hogy kikerülte, de nagyrészt átugrotta. Na meg amúgy is, mikor kikerülte az is miattam volt.. a kúszó is ügyesen ment. Nem nagyon kellett "gyöszködni" hogy bemenjen :)). Futam után bevittem a tóhoz fürdeni. Volt még hasonló pálya, ott is ügyes volt <33. Már jobban ment. Meg volt, ahol csak ugrók voltak, és áhh, csak ámultam :DD. Az ugrók a végén is nagyon jól mentek, viszont a kúszóba alig akart bemenni.  Rosszabra számítottam, és úgy meglepett, kis ügyeském :D:) annyira büszke vagyok rá :DA végén szaladgált még a kutyákkal. Aztán jöttünk haza. Anya egyik munkatársától elkérte a furminator. Megcsináltuk Hannit. És hogy mennyi szőr kijött belőle. Holnap meg majd Paca következik.


 Paca, Hanni, Maya, Joey, Biggie


És egy vidi :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése