2011. június 7., kedd

Training

Paca megtanulta a cop cop-ot :DD. Most elkezdtem a szégyeld magadot tanítani neki. Hajgumit teszek az orrára, és akkor ügyesen csinálja. De mikor megpróbáltam hogy leveszem róla hátha csinálja gumi nélkül, a gumit letettem a földre, és akkor a füldre letett gumirra pacsizott. Szóval leszűkítve van még mit gyakorolni rajta... :DD Lennt is DD-ztünk egy kicsit, amiről lett is videó :)). Kerültettem még vele. Ja és majdnem elfelejtettem, hosszú idő után elő vettem a frisbee-t :D. Még mielőtt elkeztem volna Eszterrel játszottunk egy kicsit hogy mégjobban pörögjön :D. Prögött is. Elején még a kaja se kellett neki. Most arra gyúrtunk hogy magasabbra ugorjon a frisbee-ért. Kis ügyeském :)).

Vasárnap találkoztunk Lizzivel a beagle haverünkkal, és aztán volt nagy hancúrozás :DD. Jó nagyon bírkóztak aztán meg lefeküdtek a fűbe pihenni :DD.
Lettek képek, mutatok párat :) :








ezek már maiak:




Éss akkor a vidi :))
(Azt hozzá kell tenni hogy DD-ben nem volt a toppon :// )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése