2011. június 20., hétfő

Szénabálázás, avagy benne leszünk a 24 órában :)

Délelőtt elmentünk Hanniékkal Síkvölgy fele, mert vannak ott szénabálák és le akartuk fotózni, hogy rajta vannak a kuttyok (: Össze akartunk tolni 2 bálát, hogy legyen csoportkép, és jött egy csaj, aki a 24 óránál dolgozik és hogy nem-e fotózhatna le minket (: mi rá is bólintottunk. Én fogtam a 2 kutyát, Eszter meg Szandra tolta a bálát :D. Utána meg felültünk a bálákra. Ésss benne leszünk a 24 órában :)). Utána még csinált pár DD-s profi fotókat. Mi kértük meg :). Tök rendes volt :D. Én kezdtem Pacával, de Paca úgy gondolta, hogy elrohan szaglászni. Játszotta a süketet, oda mentem megfogtam. Szandra csinálta akkor először Hannival. Ügyik voltak. Na, jöttünk mi. Egy kicsit féltem, hogy Paca nem akar majd rám figyelni. És persze megint elrohant, de hívtam és jött vissza, ésss olyan ügyin csinált minden. Egyedül azt nem akarta meg csinálni ,hogy a kaját megtartja az orrán. De minden ügyesen csinált. Egy jó párat bemutattunk :)). Meg lett behívásos kép. Vissza kellett menni-e dolgozni, pedig elbeszélgettünk volna még vele :P. Ha majd megkapom a hiper- szuper képeket akkor hozom :).  Még csináltunk az ebekről szénabálás képeket, aztán haza jöttünk. Egy kicsit feljött Szandra is Hannival. Gyakoroltunk a kutyákkal. Csináltam egyszerre trükköket Pacával és Hannival. Pacával gyakoroltam a szégyeld magadot. Gumival nagyon ügyes. Csak az a baj hogy azt tanulta, meg hogy a gumira kell tenni a mancsát. De próbálkozik azért :). Gyakoroltam az elnézést is (kukuccsba áll és fordítgatja a fejét). Paca aludt egy kicsit, aztán hazakísértem Szandrát Pacával. Eszter nem jött, mert nem érezte jól magát ://. Mikor haza értem Paca rögtön lefeküdt aludni. Kb. 1-2 órával utána beszéltünk Szandrával hogy átmegyünk hozzá és a szülei meg is engedték hogy Paca is jöhessen :D. Eszter most sem jött mert össze vesztünk egy kicsit, meg nem is érezte jól magát (estére lázas is lett :// ). Futottunk is Szandráék felé. Mikor megérkeztünk, Paca körbemászkált a lakásba és nem kellett neki sok idő amíg észrevette Hanni kajáját. Volt táp meg főtt kaja. Nem találjátok ki melyiknek kezdett neki :P. Itthoni kajájából csak akkor ehet hogyha azt mondjuk hogy eszik! Soha nem eszik bele "csak úgy" (jó azért néha-néha bepróbálkozik, de akkor is "megbánja", főleg mikor elvesszük tőle és várnia kell). Evett ott egy kicsit. Meg játszottam vele, köteles labdával. Meg volt, hogy lefeküdt. De általában szaglászott meg mászkált a szobában. Haza kísért minket Szandra. Paca itthon még kunyerált aztán lefeküdt aludni.
(A képekért köszönet Eszter és Szandra).(Pacások nagyrészét Eszter csinálta)
A képek után lesz egy vidi is ;)













És akkor az itthoni agility-s videó:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése