2011. június 19., vasárnap

Tatai kirándulás

Először is kezdeném azzal hogy, ügye mindenkinek feltűnt az új fejléc :D. Köszönöm Szandrának, mivel ő szerkesztette :). Nekem nagyon tetszik!
Ma délután mentünk el Tatára. Az eredeti terv az volt hogy a Tappancsba megyünk, de elég szar idő volt, esett az eső, úgyhogy Tatára mentünk, mivel oda már nem igazán érdemes menni 4 körül... De ott is nagyon jó volt. Mikor kiszáltunk, Paca nagyon izgatott volt. Húzott, de egész hamar lenyugodott. Akkor flexszire tettem, hogy szaglászhasson. Elengedni nem akartam mert sok volt a kutya meg az ember. Az emberek még nem olyan probléma, mert ha lát, akkor onnan vissza tudom hívni, de kutyátólmár kevésbé://. De dolgozunk az ügyön :). Az Öreg tónál sétáltunk. Szaglászott Paca, mikor meg hívtam első szóra jött ♥. Alapengedelmesiztünk is egy kicsit. Csináltam vele, ültetéses és fektetéses maradot, meg körbe lábhozt, távolról ültetés és fektetést, volt hogy maradnál behívtam, vagy vissza mentem hozzá, lábhozt is, meg ilyeneket. És áá olyan ügyes volt. Közben Anyáék mentek el, és Paca nem azt nézte, hogy mennek el hanem csak rám figyel ♥. Kis ügyeském ♥ :D. Találkoztunk egy beagle-vel. Ő is nagy volt, mint Paca :). Á és olyan okos volt. Pacával összehaverkodtak (: Elkezdett esni az eső, úgyhogy vissza indultunk a kocsihoz. Paca szaglászott, amit nagyon élvezett :D. Egész úton lent volt az orra :D. Ha jött valaki, akkor behívtam, és első szóra jött ♥. Kocsiban is ügyes volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése