2011. június 30., csütörtök

Futkározás, séta, gyakorlás

Ma is tök jó idő volt, nem is hideg nem is meleg :)). Dél körül levittem a ház mögé szaladgálni egy kicsit. Vittem a gépet is, habár nem csináltam olyan jókat mint Eszter szokott. Meg vittem neki a kötél labdát, meg egy sípolós játékot. Húzta a kötél labdát az elején, de mikor véletlenül, a zsebemben sípolt a játék már nem is érdekelte. Dobáltam neki, úgy szaladt utána és vissza is hozta. Egy jó párszor eldobtam, de mikor már elfáradt akkor nem hozta vissza csak utána rohant. Csináltam pár fotót, meg leültettem a tábla mellé, amin az áll hogy Magánterület kutyát sétáltatni tilos! Nem értem miért szúrja valakinek az a szemét, hogy ott kutyát sétáltatunk. Na mind1 már kidühöngtem magam :D. Mi akkor is fogunk ide járni, hisz mi az hogy magánterület, mi itt lakunk :D. Haza jöttünk akkor gyakoroltunk. A szégyeld magaddal kezdtük. A legelején próbáltam sebtapasz nélkül, de hát nem akarta csinálni. Így rátettem a sebtapaszt meg csináltattam vele párszor és levettem róla, de csak nézett rám, meg hanyadt dobta magát. Rátettem a sebtapaszt, meg csináltattam vele 1-2 és el is tettem. A többi trükköt is átgyakoroltuk, nagyon ügyes volt. Mikor állásból le akartam puffolni, akkor lefeküdt, és elkezdte a szégyeld magadot, én meg mondtam neki hogy rossz és úgy csinálta ♥. Párszor megcsináltattam, és mindig olyan ügyes volt. Utána lepuffoltattam, akkor már hanyadt dobta magát :D. De a többit meg csinálta. Olyan ügyes :DD. Délután 2x is elkezdett esni. Már 6 körül szakadoztak a felhők... Fél 7-kor találkoztunk, a Szandráékkal. A Csónira mentünk, ott a futtatóban voltak, de mi nem mentünk be, még álltunk ott egy kicsit, hátha kijönnek, de nem, így ott egy kicsit mászkáltunk aztán haza indultunk. Még haza kísértük Szandrát meg Hannit, és kaptunk meggyet ♥ (kösziii). Fél 9 után értünk haza.
Néhány itthoni kép:
Ez az ülés :D ♥




És a lenntik:




 

1 megjegyzés: