2011. június 22., szerda

Unalom+képek

Ma nagyon meleg volt/van... Délelőtt mentem el Pacával egyik barátnőmhöz, mert levittem neki pár cuccát. Kertes házban laknak. Pacával bementünk. Végigszaglászta a kertet. Van ott még egy kutyus, akit Maszatnak hívnak. Bementünk a házba (Paca kint maradt). Ügyes volt nem ásta ki a kertet :D. Voltunk kint is. Mikor újra bementünk a házba, és jöttem ki hogy már indulunk haza, akkor látom hogy Paca ott ül az árnyékba, félre lógó nyelvel. Olyan kis cuki volt, és hogy örült mikor meglátott ♥. Haza fele úton ügyes volt. Itthon aludt, kb. 4 óráig. 5-kor találkoztunk Szandrával meg Hannival :). Egy kicsit sétáltunk, de aztán leültünk egy árnyékos helyre, mert nagyon meleg volt. Paca is lefeküdt, meg Hanni is. 8 körül jöttünk haza.
Holnap majd korán reggel felkelek, hogy ne kelljen a melegbe sétálni...
ééés itt vanak a képek (:
Még csak kemma.hu-s logóval vannak feót. 190 kép lett (: Párat beteszek ide amik a kedvenceim. Én nagyon sokan gáz vagyok, de Paca mindegyiken szokásos módon írtó cuki ♥









Köszönjük a képeket:
Prokl Violetta
Ha kiváncsiak vagytok a többi képre:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése