2011. június 13., hétfő

Mehelyeztünk

Ma is ki mentünk a menhelyre :). Jött Paca is :D. Mikor kiértünk egy csapat kutya üdvözölt minket. Ki voltak engedve előre, így úgy döntöttünk, hogy őket visszük ki. Én Afrot és Leont vittem, Eszter Angelt és Benettet, anyukám pedig Normát. Apa nem egy nagy kutyabarát, így Ő Pacát vitte. Paca ügyes volt, habár ha jött kutya ugatott.. Leon ügyes volt, nem húzott csak annyi volt vele a gond ,hogy ha jött egy másik kutya neki dumálni kellett :DD. Afro meg félt az autóktól és menekülni akart. Mikor nem volt senki akkor Ő is ügyesen jött láb mellett, de ha sok ember volt (a parton sokan voltak), akkor húzott. Egy üres part volt, ott le is mentünk, Afro úszott is (amennyire tudott pórázon), Leon meg mászkált a vízben :D. És Pacát se hadjuk ki, Ő is fürdött. Visszafele ügyesek voltak. Vagyis Afro húzott, az úton ahol már kocsik jöttek. De ügyes volt, mert csak ott húzott :D. Második körben pedig Rocky kenneljét hoztuk ki. Én ugyebár Rocky-t, anyukám Grétit, Eszter Husit, apa meg Pacát. Rocky-t az elején kellett húzkodni, hogy jöjjön. Meg a pórázt rágta. Rászóltam rögtön kiköpte. Kb. a közepétől már jött ügyesen, nem kellett húzni, mikor megálltunk mondtam, hogy gyere és jött és a pórázt se rágta :D. Útközben találkoztunk egy csapat biglivel :D. Paca haverkodott. Rocky-t nem engedtem oda. Amúgy nem volt baj Rockyval, mondjuk azért is mivel kennel társai voltak, kivéve Paca, de Pacát sem érdekelte Rocky, és Rocky-t sem Paca. A parton Rocky ivott, nem fürdött, simogattam. Paca meg a botokat hordta ki a vízből :DD. Visszaérve a menhelyre, beadtuk a kutyákat és jöttünk haza. Paca itthon meg lefeküdt aludni :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése