2011. június 8., szerda

Home agility

Találtam tök jó valamit, amin jól lehet zónázni :DD. Így el is kezdtük. Hamar felfogta, hogy mit is kell csinálni :)). A végére már úgy tudtam csinálni, hogy mentem mellette, mondtam hogy zóna és egy kicsit továbbmentem :DD. Kis ügyeske :)).

Volt régebben sátrunk (még kicsik voltunk), és volt ilyen összekötője, ami egy alagút volt, és megtaláltuk és tökéletes itthoni kúszó. Le is mentünk gyakorolni a ház mögé a füves részre egy kis agility-t. Van 4 nagyobb fagyis doboz, amire rátettünk seprűnyelet, és megvan az úgró :DD. Szóval volt egy kúszónk és két ugrónk. Fel is állítottuk. Azt elején nagyon ügyes volt Paca. Csak mondtam, hogy mit csináljon, és Ő megcsinálta :)). Fúú úgy pörgött. Mikor már lankadt a figyelme akkor abbahagytam. Eszter csinált, sok szép képet :DD.
Be is rakok 3-at :D



Még elsétáltunk a dokihoz, Advantix cseppért és féreghajtóért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése