2011. június 28., kedd

Ügyes kutya :D ♥♥

Teljesen frisbee őrült lettem... :D. Gyakoroltam Pacával, meg néztem vidiket. Fúú Paca olyan ügyes volt. Ugrott is egy kicsit a frisbee-ért. Nem nagyot, csak kicsit, de akkor is olyan ügyes volt. A gyakorlás végén videózott is Eszter. De olyan kis ügyes volt. Dobtam és elkapta ááá :DD. Jó azért nem mindig, de többségben igen. Meg volt hogy én tartottam magasra a frisbee-t és Ő felugrott és akkor engedtem el.
És a vidi:


A zónát is gyakoroltuk. És olyan ügyes volt ♥. Szinte mindig meg csinálta, 1-2-szer hibázott. Erről is lett vidi. Tegnap nagyon nem akart menni neki, de ma ♥ Teljesen meg vagyok vele elégedve. Mindig feljött arra a micsodára és a végén mindig zónázott ♥.
vidi:

A szégyeld magad sem maradhatott ki. Ülve nem igazán megy, így fekve csináljuk, már. Megint sebtapasszal. Ésss meg csinálta, nélküle. Már tegnap is, 1-2, de ma. Az elején rátettem a sebtapaszt, és párszor úgy meg csináltattam vele, utána meg leszedtem és csinálta. Olyan cuki volt. Mindig meg csinálta. Még jobban "bele rögzítem". De olyan ügyes :DD. Már azthittem hogy sose tanulja már meg. De hát ma :DD. Tök cuki :)).
A többi trükköt is gyakoroltuk abba is nagyon ügyes volt, mindent megcsinált.
Ma annyira ügyes volt mindenben.

Most csak este volt séta, napközben csak gyors kb. 10 perce aztán ennyi.
Fél 5 körül indultunk el. a Csóni tóra mentünk. Paca ügyesen jött végig a lábam mellett, még ha kutya jött, akkor se húzta meg a pórázt. Sőt láttunk egy macskát akkor se dilizett be. Mondogattam neki, hogy nem és ügyes volt.. :)). A csóni tónál bementünk a futtatóba. Szaglászott, aztán gyakoroltam egy kis alapengedelmességit. Hát annyira volt hozzá kedve, mint nekem suliba menni, azaz semennyire. Nem is igazán nyagattam, megcsináltattam vele pár dolgot aztán engedtem szaglászni, meg Eszter botozott vele. Még mentünk egy Csóni tó körül egy kört, aztán egy jó nagy kerülővel a főúton haza.. Ott is nagyon ügyes volt. Ha kutyát látott nem is foglalkozott vele, én persze dícsértem :D. Kb. 8-kor haza jöttünk.

2 megjegyzés:

  1. Elmondod, hogy a szégyelld magad megtanítása hogy megy?Szeretném Fifit beavatni:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés