2011. május 29., vasárnap

Ismételten egy jó nap a menhelyen

Mivel szombaton nem tudtunk kimenni, így a mai napot tűztük ki. Ismét gyalog mentünk és természetesen Paca is jött :)). Fél 11 körül indultunk el, és kb. másfél óra alatt ki is értünk. Első körben én Tobit hoztam, anyukám Gubát, és Eszter meg Soltot. Tobi meg Paca is húzott az elején, bár Tobi inkább csak félt anyukámtól. Paca meg izgatott volt... De kis idő után lenyugodott és szépen jött Ő is. Tobit átadtam anyukámnak hogy hozza egy kicsit Tobit, mivel nagyon félt tőle. Addig én Paca mellett hoztam Gubát :)). Meg volt mikor "csak" Pacát. Tobi egy kis idő alatt már meg is szokta anyát :). Átvettem Tobit. Szépen jött mindkét kutya :D. A parton megpihentünk. Pacát és Tobit egyből a vízhez vittem. Fürödtek is egyet, aztán oda adtam Anyának Pacát amíg én gyakorlok egy kis behívást. Flexit adtam rá, és hosszúra engedtem. És annyira ügyes volt, első szóra jött. Utána továbbindultunjk. Paca ismételeten velem jött :). Még 1x lementünk a partra, és a tórkört befejeztével vissza a menhelyre. Még a menhely előtt leültünk, Tobi lefeküdt mellém. Paca meg szokásosan elemében volt :D... Utána még egy kört mentünk. Afrot hoztam ki. Eszter Zafirát, anyukám pedig Hangát. Az elején Eszter hozta Pacát mert Afró nagyon félt :S. Kb. fél éves kis keverék :). A parton ismét megálltunk, addig gyakoroltam Afroval. Az ül parancsot már tudta. Én belekezdtem a fekszikbe. Nagyon gyorsan felfogta hogy mit is kell csinálni. Egy kicsit a behívás is gyakoroltam vele, aztán indulhattunk tovább. Paca mostmár velem tartott :DD. Afro is már szépen jött. Még egy partra lementünk, ismét fürödtek a kutyák. Befejeztzük a tó kört (végig ügyesen jöttek a kutyák), aztán mgé a menhely előtt leültünk. Paca már le feküdt, Afro meg pörgött :). Visszavittük a kutyákat aztán indultunk haza. (Persze Paca jött haza velünk :DD )
Itthon Pacában volt két kullancs. Ki szedtük. Az egyiket sikerül normálisan, a másik meg elég nehezen jött ki... (köszi Szandra a segítséget :) )
Guba:

Tobi:


Solt:

Paca és Hanga:

Afro:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése