2011. május 22., vasárnap

I. Alfa Dog Dancing Kupa

8-kor indultunk. Fél 10 előtt egy kicsivel oda is értünk :). Sok kutya volt, és olyan szépek és ügyesek :). Mikor a kocsiból kiszáltunk, Paca ideges volt még mielőtt bementünk volna ott sétálgattunk, és mikor megnyugodott akkor bementünk. Olyan ügyes volt. Kellemesen csalódtam :D. Nyugodt volt, nem ugatta a kutyákat. Nagyon meleg volt. Sok szép produkciót láttunk, nagyon gyesek voltak :). Mikor nagyon melegünk volt lementünk a Duna partra, ami 5 percre volt a kutya sulitól. Fürdött is, csak sajnáltam, hogy nem engedhettem el, féltem hogy elmegy. Bár nem hiszem, szerintem csak én nem bíztam benne :/. Találkoztunk Lizzi beagle-vel is, és fel is léptek. Nagyon ügyesek voltatok :D. Volt mikor játszott Paca egy kicsit a többi kutyussal. Mikor leültünk a padra akkor ügyesen leült mellém, vagy feküdt. Nagy volt a hőség. Sokszor lementünk a partra megfürdetni. De olyan büszke vagyok rá, mikor kutya jött csak szóltam és ő rám figyelt.. :) Nem is érdekelte annyira a többi kutya, nem húzott oda. sok kutyával összehaverkodott :DD. 2 óra fele indultunk el haza, még nem volt vége, de nagyon ki volt Paca a melegtől, nem vittünk semmi árnyékolót és a napon voltunk. Amúgy nagyon jó volt :)). Legközelebbin már mi is fellépünk :)) A nap folyamán vagyis az elején csináltunk pár trükköt amit ügyesen megcsinált :D. bár volt mikor elkezdtem vele és valameik trükköt nem votl hajlandó megcsinálni..



Lizzi:

Paca és a többiek:






Paca és Lizzi:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése