2011. május 28., szombat

Nem így terveztük

Mint már említettem hogy ma megyünk agilityzni. Na ez nem jött össze ://. Esett az eső, fúj/t a szél.. Azt még nem is lett volna probléma ha itt esik, mivel Székesfehérvárra mentünk volna. Felhívtuk az edzőt és ott is ilyen idő volt. Majd valamikor elmegyünk. Elmentünk Szandrával sétálni. Elállt, aztán újra rákezdett. Kitaláltuk hogy feljön hozzánk Szandra :D. Itthon gépeztünk, Pacát fényképeztük.... Elkezdtem tanítani a Cop cop- ot. Ügyeskedett :). Elején ugye mikor a könyvre feltette az első két mancsát akkor ráklikkeltem. Aztán már kövessben (lábam között megy), akkor úgy ráált, és egyre közelebb tettem a lábam... Már az egyiket fel is teszi a lábamra :D. fél 5 körül haza ment Szandra. Paca jó nagyon aludt. Este 7 körül mentünk le sétálni, vagyis csak ide a ház mögé, levittük az új játékát és dobáltuk neki, meg kerestettük. És egy körrel meg hazajöttünk :).


Ezekte kapta:


Csináltam 2 videót:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése