2011. május 20., péntek

Ismét a menhelyen

Ma is kimentünk a menhelyre (persze holnap is megyünk). Ismét gyalog mentünk ki. 2-kor indultunk és fél 4-re ki is értünk. Én hoztam Foltost és Pacát, Eszter Gahant, Szandra Hanni és Nina, anyukám Gubát és anya munkatársa, pedig Hangát (Gombi) és saját kutyusát. Most húzott Foltos. Paca ügyes volt. A tóparton fürödtek a kutyák. Paca már a hasáig bement :DD. Foltos csak ivott. Az úton Pacát is elengedtem, szaglászott meg játszott, első szóra jött. Ismét a tónál megpihentünk. Paca botozott, bedobtam a vízbe Ő meg kihozta. Futkároztak is. Foltos meg bement a vízbe és elkezdett hemperegni :)). Lehűtötte magát :D. A további úton már ügyesebb volt Foltos. Megint szép időnk volt, talán túl meleg is. Szerencse hogy ott a tó :). Annyira jól elvan Foltos a kutyákkal. Ennek, nagyon örülök. Nem is ugatja őket. Vagy csak nagyon ritkán :). Ha pl. kint elsétál mellettünk egy kutya, akkor csak nézi, de egy szava sincs :D.  Még a menhely előtt leültünk, foltos belefeküdt az ölembe és simogattam. Paca meg lefeküdt a fűbe, meg "legelt". 5 körül visszavittük a kutyákat. Azután meg haza sétáltunk.

Futáss:
anya munkatársa kutyája:

Foltos és Hanga:

Hanga:

Paca és Foltos:

Hanni:

Nina:

Paca és Foltos:

Gahan:

Guba:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése