2011. május 23., hétfő

Gyakorlás

Fúú, ma jó sokat gyakoroltunk.. Először is egy kis ugrálással kezdtük. Ami elég siralmasan kezdődött, mert mindig átbújt alatta. Valamennyire belejött, de mégsem volt az igazi.. Utána folytattunk egy új trükkel. Ezt még tegnap láttam, és megtetszett. A hátamra (vagyis inkább a kezembe), teszi az első két mancsát. Ügyesen, ment :). Bár még gyakorlásra szorul.
Azután meg jött a kúszik. Az még elég siralmasan megy. Mindig feltolja a seggét, így ott megfogom, és  nem emeli fel. Egy párszor meg csináltuk.
Elővettem a frisbee-t. Megint rá volt pörögve rendesen :D. Most próbáltam magasabbat dobni. Az elején nagyon ügyes volt :D. Mikor már láttam rajta hogy nem olyan érdekes, el is tettem.
Elkezdtünk egy új trükköt. A labdalökést. Olyan cuki :D. A mancsával löki. Meg is tanulta nagyon hamar. Mikor jól csinálta, klikk és falat és rettentő hamar leesett neki :D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése