2011. május 18., szerda

Frisbee, kúszik és egy kis bandázás

Ma Frisbee-ztem Pacával és olyan ügyes volt. Úgy rá volt pörögve. Kicsit dobtam és úgy ugrott érte :)). Majdnem mindig elkapta, de mikor nem akkor is az én hibám volt, mert rosszat dobtam. Utána kúszikot gyakoroltunk, vagyis elkezdtük. Ügyes volt. Egész délután aludt. Fél 6 körül levittem. A házunk mögötti füves részen gyakoroltunk, DD trükköket. A meleg ellenére nagyon ügyes volt. Jöttek ott el kutyák nem érdekelte Pacát. Csinálta ügyesen a trükköket. Elmentünk a Csóni tóhoz. Bementünk a futtatóba, ahol ott volt egy 10 hónapos német juhász. Játszottak, utána jött Csocsó. Egy kis futkározás után elmentünk, Pacával sétálni. Egy másik futtató előtt voltak kutyások, elengedtem Pacát és első szavamra jött. Olyan kis ügyeske volt. Bírkóztak meg játszottak. Utána bementünk a futtatóban ahol volt egy bull terrier, vele is játszott Paca egy jó nagyon, aztán haza indultunk. Már fáradt volt Paca, úgy kullogott mögöttem :)). Fél 9 körül értünk haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése