2011. május 21., szombat

Paca egyre ügyesebb és Tobi behívás traning

Ma délután mentünk ki. Délelőtt volt kint egy program a Tappancs- Sprint, de mi arra nem mentünk. Viszont volt kint Foltos és Tobi, aminek örülök hisz Tobi mást is szokik, és Foltos is, és még energiájukat is levezethették.. :) Persze most is jöttek az ebek :D. Kocsival vitt ki minket apa. Ügyesen viselkedett ,mint két kutya.. Fél 2-re értünk ki. Én Tobit hoztam, Eszter Soltot, Szandra Muffint. Nagyon ügyesen jött Tobi, és Paca. Mind ketten ügyesen a lábam mellett. Összefutottunk pár mentorral így velük folytattuk a sétát :). Lemetünk egy tópartra, ahol Paca ismét belement a vízbe, Tobi az elején nem akart, de utána már Ő is belement, és ott mászkált benne. Ment volna beljebb is de a póráz véges. Utána átadtam a pórázt Eszternek. Nagyon ügyes volt vele is, egy kis idő után átvettem tőle. Szépen jött Paca és Tobi is. Elváltunk a többiektől és csak 3-an (én, Szasza és Eszter) és a kutyák maradtunk. lementünk egy másik partra ahol ismét fürödtek a kutyák. Utána jött egy kis gyakorlás. Pacát kikötöttem, és maradoztattam. Mostam neki hogy marad, addig Tobival egy kicsit behívásoztam. Ügyesen ment mindkettőjüknek a feladat habár volt hogy Paca ugatott. Rászóltam aztán abbahagyta. Tobi megette a tápot. És úgy oda volt érte :DD. A behívás nagyon jól ment. Pacával volt, hogy a távmunkát gyakoroltuk. Utána elindultunk és befejeztük a tókört. Mire vissza értünk elkezdett szemrekélni az eső, gondoltuk nem lesz nagy vihar és tudunk menni még egy kört. hát sajnos csak egyre jobban esett, sőt jégeső is :(. Leültünk egy fedett helyre, és egy kis idő után jött értünk apa.
(a képek két hete készűltek, mert még nem tettem fel a mostaniakat a gépre mert kell holnapra az elem, és nnem merítjük)





 Holnap Csepel!! Már nagyon nagyon vátrom!!! Csak az eső ne essen !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése