2011. május 14., szombat

Paca is ellátogatott a menhelyre

Igen, igen, most Paca is eljött velünk. Nem volt fuvarunk, ezért Szandrával elterveztük, hogy majd gyalog kimegyünk :D. 8-kor indultunk. Fél 10- re ki is értünk. Én kint maradtam Hannival és Pacával, amíg Szasza és Eszter bementek kutyákért. Nekem Zénót hozták ki. Eszter Gahan, Szandra Hippit hozta. Nálam volt Paca, és elég nehezen indult mikor meglátott egy kutyát akkor ugatott és húzott oda ://. Zénó ügyes volt, habár volt mikor félt. Nem jöttek kutyák mert még nem nagyon jött ki senki. A pihenő helynél leültünk, Zénó az ölembe ült, és mikor Paca oda jött akkor elkezdett rá morogni, akkor ellöktem, aztán be is hódolt, de volt mikor lenyomtam és Pacát oda vittem hogy megszagolta, mivel így Zénót megadóvá kényszerítem. Ezt kb. 2 játszotta el a morgást, de aztán már tudott viselkedni :)). Csináltunk csoportképet is, bár nem volt olyan egyszerű :). Visszavittük a kutyákat, és kihoztam én Foltost, Eszter Fitost, Szandra pedig Muffint. Paca Szandrával tartott, ami jó hatással volt Muffintra Paca és Pacára Muffin energiája. Egy darabig Hanni jött velem, de aztán Eszter átvette. Foltos nagyon ügyes volt, egy szava se volt, csak Hannival veszekedett egy kicsit, de aztán már nem volt gond. Paca is gyes volt, habár volt még megugatott kutyákat, de eltereltük a figyelmét és nem volt már gond. Csináltunk képeket, meg kényeztettük a kutyákat. Foltos kényelmesen befeküdt az ölembe és elvoltunk :)). Lassan visszavittük őket is és újabb körre indultunk. Én Tobit hoztam Pacával, Eszter holdat, Szandra Gulivert Hannival. Mikor jött ki Tobi, Paca megmorogta így egy jó barátság kezdődött... Tobi félt Pacától, de aztán megbarátkoztak. Megszimatolták egymást és nem volt gond :)). Nagyon ügyesen jöttek mind a ketten, nem húztak ügyik voltak :D. Szintén megpihentünk, ahol Paca történ Paca nagy tette :D. Tudni kell hogy víziszonyos, utálja. Szandra elhatározta hogy Ő majd vízhez fogja szoktatni. Mondom hajrá :DD. És Paca már olyan ügyes volt. Könyökig bement a vízbe, magától kaja nélkül, már kezdi kapisgálni, hogy nem is olyan rossz ez a víz :)). Tobika se került a háttérbe, persze Őt is kényeztette, és az a pofa :DD. Őket is visszavittük és egy újabb körnek néztünk elébe :). Én ismét Zénót hoztam Pacával, Eszter Angel-t, Szandra pedig Ametisztet. Zénó most ügyesebb volt, azlig rántotta meg a pórázt, és már nem félt :). Paca is ügyes volt, ha kutya jött csak mondtam hogy ügyesen és nem ugatott és nem is húzott :DD. Megint mentünk szintén egy tó kört, és indultunk vissza a menhelyre. Azt 5 körre én Buborégot vittem Pacával, Szanadra Nina, Hanni, Eszter pedig Solt. Paca szintén ügyes volt, Buborék is jó kutya. Mikor olyan helyre értünk elengedtem Bubit. Fürödtek a kutyák. Kivéve Solt. Meg játszottak is. Sétálgattunk, habár most nem tó kört mentünk hanem össze vissza... még a menhely előtt leültünk és kényeztettük a kutyákat, aztán meg hazajöttünk, kocsival. Paca nagyon elfradt :)).
és akkor a képek:
Gahan:
Zénó:

Hippi (Bocsi hogy ferde):

Csoportkép:

 Paca és a víz:

Fitos:

Foltos és Hanni:

Muffin:

Foltos:

Hanni:

Paca:

Guliver:



Paca:


Tobi:

Pacus:

Bobika :) :

Mégegy csoportkép:


Ametiszt:


Zénó és Ametiszt:

Bubi:


Solt:

Nina és Hanni:


Paca és Bubi:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése