2012. június 15., péntek

Vakáció!!

Gyors összefoglalnám a hetet. Sürgés-forgásból állt. Paca azért megkapta a napi mozgást, és a figyelmet, de azért nem foglalkoztam vele annyit mint általában. Szerdán vittük, dokihoz kinyomattuk a bűzmirigyét, valamint a kozmetikushoz is ellátogattunk, és megfürdette. A mai nap volt az utolsó tanítási nap a suliban, és elkezdődött a várva várt nagybetűs nyári szünet. Nekem ez a nap nem csak ezért volt fontos, hanem mivel ma ballagtam el. Hiányozni fog, úgy minden, de ez Paca blog úgyhogy azt hiszem erről nem írok többet :)). Ballagásom után feljöttünk a rokonokkal, ettünk ittunk jót mulattunk :D Paca egész este, kaját kuncsorgott. Meg azért a simogatás sem jött rosszul :D
Nem írok többet, mert már elég fáradt vagyok, na meg nem igazán tudok értelmes mondatokat most írni. De hát ennyi telik ma tőlem, ez a hosszú nap után.
Vannak programjaink a nyárra :D
Mivel most nincs új képem Pacáról, ezért beteszek egy ilyen Vakációsat.

Ééééés DD verseny újraa :DD Ott leszünk :D
Még a trükkversenyen gondolkozok, de szerintem oda is nevezni fogunk :))


Több infó ha valaki érdekel: http://ufo-kupa.blogspot.hu/
Gyertek, gyertek minél többen :DD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése