2012. június 9., szombat

Egy kis beszámoló

Rövid leszek, mert fáradt vagyok. Szóval kezdeném is :))
Csütörtökön, nem igazán csináltunk semmit. Én egész nap távolt voltam a háztól, vásárolni kellett ballagásra.. És szégyen szemre kimondom, hogy sajnos, nem volt időm levinni a kutyát :/// De ez nem gyakran fordul elő hogy nem tudom levinni. De tesóm levitte egy kisebb sétára :))
Pénteken, Anitával és Lizával, mentünk sétálni. Gyakoroltunk is, meg játszottunk a kutyákkal :D Majd Haza fele Dolly-t kihozta Anita sétálni :)) Jól el is fáradt Paca :)) Köszönjük a sétát :D
Szombaton, azaz ma, postás család napra indultunk délelőtt :)) Anitáékkal mentünk :)) Itt volt Tatabányán, nem is kellett olyan sokat sétálni odáig. Paca oda-vissza fele sétájával nem voltam megelégedve. Ott viszont nagyon ügyesen viselkedett. Nagyon sok simogatást kapott :DD Élvezte a dolgot :DD. Ott is gyakoroltunk egy kicsit. Anitával és Lizával majd egyedül is :)) Ügyesek voltak :)). A kutyasulisok bemutatót tartottak. Ügyesek voltak! Nekem tetszett :DD Olyan 5 körül értünk haza :))
Ja és, ha minen igaz a következő bemutatón már mi is szerepelni fogunk!! :DD
Holnap megyünk kutyasuliba, ha nem lesz eső. Most is esik, eléggé, de hát reménykedünk :)).
Sajnálom hogy ilyen össze csapott bejegyzés lett, de mostanában nem igen van időm blogolni (vagy kedvem nincs).




Holnap lehet jövök még képekkel, csak most annyira lassan tölti fel őket, hogy nincs türelmem kivárni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése