2012. június 20., szerda

Tegnapi nap

Most írnék a tegnapi napról, a mairól meg lehet hogy írok este :))
Reggel 7-kor vittem le Pacát, hogy ne a nagy melegben sétáljunk :)) Nem voltunk lent olyan sokat csak 1 órát. Mikor elindultunk akkor leöntöttem vízzel hogy ne legyen olyan melege :)) Itthon pihent, majd gyakoroltunk. Egy kicsit a régebbi trükköket, majd az oldalazást :D Tök ügyes :D És a meleg ellenére is képes pörögni *.* Majd este mentünk le sétálni, Anitával és Lizával :D Élvezték a sétát :))
Most nem fejtem ki bővebben, pedig tudnám, de nincs időm :))
Pacát itthon is át szoktam törölni vizes törölközővel, hogy ne legyen annyira melege. Mindig figyelek rá, sétán is vizezem meg minden :))
Tegnap megrendeltük :DD Pár nap és érkezik :D
A legnagyobb méretet vettük, úgy gondolom, inkább legyen nagyobb és férjen el benne kényelmesen, mint hogy épp hogy elfér benne :)






Szülinapomra kaptam :D Még nem hallgattam meg de amint ezt megírtam, meg hallgatom :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése