2011. november 1., kedd

Vérteskozmán

Vasárnap és Hétfőn is, a szokásos történt, inkább rá térnék a mai napra.
Délelőtt rövidebb időre lementem vele a ház mögé. Egy kicsit labdáztunk, aztán DD-ztünk. Ügyes volt a drága. Aztán itthon játszottunk. Olyan cuki volt adtam neki egy flakont, aztán azzal rohangált :DD. Délután meg elmentünk Vérteskozmára. Nagyon szép hely *_*. Először egy hatalmas füves placcra mentünk *_*. Elengedtem, szaglászott, első szóra jött ♥. Aztán rájött a dörgölőzhetnék így megkötöttem.. Aztán hamar be értünk a faluban. Ott végig mentünk, és beértünk az erdőbe. Elengedtem és annyira ügyi volt. Első szóra jött mindig. Szaglászott. Olyan jó nézni. Látszik a boldogság *_*. Meg rohangált. Felmentünk ilyen magad dombra, és a kilátás *_*. Paca meg élvezte a szagokat. Aztán meg elindultunk vissza fele. A faluban futottam vele egy kicsit :)). Aztán meg jöttünk haza. Kb. 3 órát sétáltunk. Jó lett volna még többet maradni de ugye még nem is lehet vele túl sokat menni. De legközelebb apával megbeszéltük hogy Várgesztesről sétálunk be :DD.
Hát ez elég rövidke lett, de nincs túl sok időm..









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése