2011. november 19., szombat

Menhelyen

Ma is voltunk a menhelyen, és Paca is velünk tartott :DD. Fél 1-kor indultunk. 15 perc kocsizás után ott is voltunk. Bementünk a menhelyre. Paca szépen be is mutatkozott oO. Elkezdett morogni két kutyára. Pedig nem szokott. Kikértem Tobit, Pacával már találkoztak ám. Összeszagoltak, aztán miután Eszter meg Szasza is kikért kutyát, indulhattunk is sétálni. Mind két kutya jött a lábam mellett. Aztán mikor jött ember vagy kutya, Paca el kezdte ugatni, meg volt mikor a kutyára morogni. De nem bántotta, de akkor is, nem szokott Ő ilyen csinálni.. Egy tó kört szoktunk menni. És mikor a füves helyre értünk (kb. végig az van) Pacát elengedtem. Ügyes volt a behívása. Mindig jött *-*. Póráz nélkül bárhonnan behívtam nem volt gond, kutyákhoz is oda sétált szépen, de pórázon. Jött láb mellett, ha nem jött senki ://. Nah segáz mindenkinek lehetnek rossz napjai. Olyan cuki volt ott rohangál *-* Tobi meg, Ő jött láb mellett, és mikor engedtem előre hosszú pórázon, észre vette, hogy előrébb van, akkor visszatolatott a lábam mellé *-* Egyszer megálltunk és gyakoroltunk. Tobival még csak most tanuljuk a feksziket. Gyakoroltuk azt, persze Paca is ott volt, és ő is csinálta :DD. Aztán mikor vissza értünk a menhelye akkor visszaadtam Tobit, és a következő körben én „csak” Pacát vittem. Szasza Bubit, Eszter meg maradt Soltnál :)). Most mind a 3 kutya el volt engedve. Ügyesek voltak. De mikor megkötöttem Pacát, akkor dilis volt. Jót rohangáltak. Behívása most is ügyii volt. Aztán 4 óra körül meg jött apa értünk. Jó kis nap volt. Habár Paca nem igazán volt a toppon, de hát van ilyen. Bár mikor szabadon volt, akkor egy rossz szót nem tudok rá mondani.
Most képek nem készültek, amúgy sem volt jó fény.
Holnaap délelőtt meg kutyasuli :DD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése