2011. november 7., hétfő

Okos kutya ♥

Vége az őszi szünetnek. Sajnos, Paca se értette.. Mikor készülődtem, hozta a játékát, hogy játszunk, meg minden. Aztán mikor észre vette, hogy megyek suliba akkor csak nézett szomorúan. Aztán mikor haza jöttem, nagy boldogság :DD. Gépeztem, addig Ő mellettem feküdt az ágyon :DD ♥. Aztán délután elmentünk sétálni. Ügyii volt. Aztán 5 kor meg elmentünk a dokihoz. A váróban ott volt egy beagle *-*. Meg két kölyök brit border collie. Haverkodtak :DD. Nekem a beagle *-*. Simogattam, és olyan cukiii. Persze Pacánál nem aranyosabb :DD. Bújt Paca is ám ♥. Aztán sorra kerültünk. Amúgy már a székletében voltak darabok, mondtam a dokinak, hogy már ugye ürül neki, aztán ő csak megnyomogatta a hasát, és mondta, hogyha valami gond lenne, akkor menjünk vissza. Még vettem egy advantix cseppet, aztán indultunk haza. Haza meg gyalog jöttünk, ügyes volt az úton Paca.
Itthon meg gyakoroltunk. A trükköket, átvettük, aztán jöhetett az új. Úgy döntöttem, hogy a kaparást szüneteltetjük egy kisebb időre, mivel tudom, hogy tudja, hogy mit kell csinálni, de Ő ugat (aztán a szomszédok..), szóval inkább pihentetjük. Elkezdtük, azt hogy a lábam körül körbe menjen tolatva. Már nagyon ügyesen megy *-*. Aztán zónáztunk, abban is *-*. Utána meg frisbee, jajj hát olyan ügyii volt *-*. Azok az ugrások ♥. Nagyon ügyes volt ma :)).

1 megjegyzés:

  1. Eseménydús életetek van :)
    Elmeséled milyen a brit border collie??
    Valószínűleg Jankáékat láttad, városban csak neki van 3 darab, két merle és egy fekete fehér :)
    Jó kutyázást!

    VálaszTörlés