2011. november 3., csütörtök

Ősz..

A tegnapról nem írok, lusta vagyok naa :PP. Amúgy akkor, is Paca eszmélet ügyii volt ♥♥.
Délelőtt, azaz fél 9 kor elmentünk sétálni Hanniékkal. A "helyünkre" mentünk, egy füves placcra.. Ahová a kertes házakon átkelve jutunk el. Mikor oda értünk el engedtem Pacát, na meg Szasza Hannit. Szaladgáltak, meg Paca szaglászott. Aztán bementünk az erdőbe, ahol fotóztunk. Vagyis én nem. Először Hannit fotózták, aztán jött Paca. Irtó cuki fejet vágott :DD. Mint mindig :DD. Aztán DD-ztem vele. Meg a számolást is gyakoroltuk. Ügyi volt :DD. Aztán pár közös kép, aztán játéék. Annyit futottak, egy kicsit bepörögtek :DD. Aztán haza indultunk. Ügyes volt Paca az úton :)). Aztán itthon aludt :)). Persze az ágyamon.. :DD. Én meg oda feküdtem mellé *_*. Olyan aranyos ♥. Aztán gyakoroltunk is, a régebbi trükköket is, meg a kaparást. Azon még csiszolni kell. Bármilyen tárgyra rákapar ha mondom, de még simán a szőnyegre az még nem megy. Nem baj :)). Nem sietünk sehová :DD. Aztán este (5-kor), elmentem Szasza (Hannis) háza elé és elmentünk sétálni :)). Először bementünk a futtatóba. Paca szaglászott. Aztán a téren meg végigmentünk. Paca szabadon volt. A behívása *_* ♥♥. Hancúrka is ügyes :))). Aztán a kertes házaknál elmentünk a Csónira. Még a kertes házaknál, engedelmeseztem Pacával. Ügyes volt, csak ugatott. Aztán bementünk a futtatóba, és ott játszottak, aztán jöttünk haza, a fő útnál. Paca szintén ügyes volt. Olyan ügyesen figyle rám.. :)) ♥♥.
Aztán itthon a szokásos, simi, játék, kaja, alvás...









Mindjárt megcsinálom az új kinézetet :)). Szaszának itt is köszönet a fejlécért :DD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése