2012. január 1., vasárnap

Siófokon :D

Szuper három napot törltöttünk el Siófokon. "Csak" a kutyás részéről számolok be mert az tartozik ide :)). Mondjuk nem volt 3 teljes nap.. Na szóval akkor. 30-án késő délután indultunk útnak. Majdnem 2 óra volt az út. Paca nem valami ügyesen utazott a kocsiban. Néha rázenditett egy is ugatásra, de le lehetett állítani. És végre megéreztüünk. Nagy örömködés :D. Shíla meg Zseton örült Pacának :D. Paca egész este meg sem állt. Kint is volt meg bent is, éjszaka bent volt természetesen. Shílával bírkóztak. Laurának nagyon tetszett Paca, olyan aranyos volt :)). Reggel mikor felkeltem Paca már javában fent volt. Nagyon el volt, játszott, szaglászott, kaját kunyerált. Meg kapott simiket :)). Van ott egy macska akit néha jól megugatott, meg egy teneri malac, akire néha a szívrohamot hozta hogy hírtelen oda ugrik és elkezdi bökdösni az orrával a ketrecet mint valami őrült, akkor természetesen rá is lett szólva, de álltalában nem érdekelte. A nap folyamát bemutattam egy kis kűrt, Pacával, ügyes volt a drágaa :DD. Aztán még utána gakoroltam vele. Később kint a kertben is gyakoroltam. Totál fel volt pörögve. Dog dancinget, engedelmest, zónát, meg fa kerültetést. Nagyon ügyes volt!! :DD. Meg labdáztam velük. Sokat volt bent a házban is, a többi kutyával :)). Este végig bent voltak a házba, mert már betárdáztak. Csak wc-zni voltak kiengede. Amikor tüzijáték volt, nem félt Paca, meg Shíla meg Zseton sem, csak ugattak. Reggel Paca korán kelt. Egyzer kint volt, egyszer bent. Meg se ált :DD. Ismét gyakoroltam vele. Ismét ugyan azokat :)). Nagyoon ügyes volt. Meg előtte-utána, játzottam is velük, akkor már csatlakozott hozzánk Shíla meg Zseton is természetesen :)). Labdátunk, meg Paca és Zseton akkorát játszottak :)). Pacára meg Shílára állandóan a házban jön rá a bírkózhatnék :)). Paca sokszor megtalálta a szemetest, és mindig próbált onnan kihlászni valamit, de aztán a terve füstbe ment mivel állandóan jött a gonosz gazdii aki elzavarta onnan ;D Aztán délután haza indultunk. Szomorú búcsút vettünk és beszáltunk a kocsiba :((.
Köszönöm ezt a csodálatos 3 napot :)). Aztán gyerteeek :DD ♥ :))
Huh, eléggé össze csapott bejegyzé lett tudom. De nincs túl sok időm. És nem is írtam bele mindent, úgyértem Pacáról, de ne gondojatok semmi roszra, de hát valamit mindig kihagyok.. ://. Na meg milyen hosszú lenne, ha minden percről beszámolnék :))..
Nem tudom betenni a képeket úgyhogy majd máskor kapjátok meg ... ://

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése