2012. január 29., vasárnap

Gerencsénvár --> Vértesszentkereszt --> Erdő --> Bükkösi Szőlőhegy

10 után egy kicsivel elindultunk kirándulni :)). Kocsival mentünk. Oroszlány után nem messze van a Gerencsénvár. Kb. fél órát utaztunk, ha nem kevesebbet :)). Kiszáltunk, egy rövid ideig mentünk az autó úton (ahol ritkán jár kocsi). Hamar betértünk az erdőbe. Elengedtem Pacát, ügyes volt, első szóra jött :D ♥. Megnéztük a romot, hát nem sok maradt belőle. Egy kicsit tovább mentünk az erdőben, aztán vissza indultunk a kocsihoz. Mikor az úthoz értem megkötöttem. Beültünk a kocsiba, nem mentünk sokat, hamar oda értünk a Vértes szentkereszthez. Letettük a kocsit, és egy kissebb dombon mentünk az erdőben. Pacát el is engedtem :D. Ügyes voolt *-* Oda értünk, ott körbevezettek minket, ott már megkötöttem. Aztán vissza indultunk a kocsihoz. Mondott ott a fickó jó kis erdőt, ami ott van a közelben. Beszáltunk a kocsiba, hamar meg is álltunk, majd kiszáltunk. Bementünk az erdőbe. Kutyáról lecsatoltam a pórázt ;D. Természetesen ügyii volt *-* Aztán mentünk egy darabig, majd visszafordultunk, hogy nem jó helyen vagyunk xD. Vissza mentünk a kocsihoz, beszáltunk, egy kicsit mentünk, majd kiszáltunk a Bükkösi Szőlőhegyen. Vagyis az elejében xDD. Mikor beértünk az erdőbe elengedtem kuttyot. Nagyoon ügyes volt *-* Mindig bevárt, meg ahogy eddig is első szóra jött :DD. Aztán ott mentünk egy darabig. Megmásztunk két dombot :DD. Aztán elindultunk vissza fele. Mivel az egész egy nagy domb, így lefelé könnyebb volt :DD. Kiértünk az útra, aztán indultunk haza. Paca aludt haza fele :)).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése