2012. január 7., szombat

Így töltöttük a napunkat.. :))

Végreee hétvégee :DD. Most csak a mai napról írok. Délelőtt vagis inkább kora délután elmentünk sétálni. Kertes házaknál mentünk, aztán egy idő után kilyukadunk egy ilyen kis tér szerüségre. Van ott játszótér, k. futtató meg egy nagyobb füves placc (nem új hely nekünk). Ott volt két kutya, elengedtem Pacát, játszottak egyet, aztán indultam Pacával. A főúton mentünk tovább, és a csóni-ig meg sem álltunk. Ott a füves placcon, gyakoroltunk Pacával. Totál fel volt pörögve. Pedig előtte eg csomót sétáltunk :)). Na szóval, örültem hogy pörög :D. Engedelmeseztünk. Most pórázon, mivel a vizsgán is úgy kell. A vizsga feladatokat gyakoroltuk... Nagyoooon ügyeeees vooolt *_* Kevesebbet jutalmaztam, mármint kajával, szóbeli dícséretet mindig kapott. Utána DD-ztünk egyet. Abban iiis *_* Atán még fát kerültettetem. Nagyooon ügyeees voolt *_* Aztán ott még elvoltunk, és jöttünk haza felé, a főúton. Még itt a téren elengedtem, aztán jöttünk haza. Paca elfáradt :P. Nagyot is sétáltunk. Bár mindig nagyon sétálunk.. :)). Szóval ez a megszokott. Este mentünk még sétálni. Most csak másfél órát voltunk el. Hanni haverunkal voltunk. Elmentünk a házuk elé, és csak ott a környéken bóklásztunk egy kicsit. Utána indultam Pacával haza. Még a téren megáltunk. Mivel még teli volt energiával, ezért fát kerültetettem vele. Nagyooon pörgöööt *_*. Aztán jött Cleo a golden retriver. Futottak egy jót, aztán elmentek. Paca még szaglászott. Aztán mikor indultunk voltna haza találkoztunk még egy kutyussal. Még futottak egy kicsit, és jöttünk haza :)).
Remélem holnap eltudunk menni a bealge túrára. Bár nem fűzök hozzá sok esélyt mivel esőt mondanak :///.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése