2011. július 20., szerda

Szerda

Öh, jobb cím nem jutott eszembe :”D.
Szinte egész délelőtt esett az eső. Reggel mikor levittem eláztunk. Hát igen a mi szerencsénk. Cseppeltetés után tuti hogy esik ://. Ráadtam a ruháját, hogy ne mossa le az eső a cseppjét. Hát nem igazán akart kijönni az esőre Paca. Nem voltunk lent sokáig. Miután feljöttünk egy kis idő után el is állt, az eső és egy kicsit ki is sütött a nap.
Este felé levittük egy hosszabb sétára mamámmal.. Úgy úti cél nélkül összevissza bolyongtunk. Voltunk kertes házaknál, meg a városban, meg a futtatóba is elmentünk. Ott szaglászott. Aztán gyakoroltam egy kicsit. Pár trükköt átgyakoroltunk. Ééés olyan ügyes volt ♥. Jött el kutya és akkor is figyelt rám meg minden :DD. Mondjuk nem újdonság, hogy kutyát lát figyel rám, mert általában szokott figyelni. Főleg ha finom falatok vannak nálam :P. Fát is kerültettem vele. Minden trükköt megcsinált, amit kértem tőle. Haza úton ügyesen jött láb mellett. Viszont mikor voltunk a kertes házaknál, ott nem voltam megelégedve vele, mert volt mikor megugatta a kutyát.
Itthon gyakoroltam fele. És fuhúú úgy pörgött *_* . Megtanítottam a lábkarika ugrást. Jó annyira azért nem kellett neki tanítani :D. Többször átismételtük, amíg nem lett tökéletes.. :DD A régebbi trükköket is gyakoroltuk. Olyan ügyesen csinált mindent *_* Hempergést, körbe, cop cop, lábszlalom, nyolcas stb. Elkezdtük a hátrafelé lábszlalomot. Az elején elég gyatra volt. De aztán felfogta és nagyon ügyesen csinálta. Persze van még mit gyakorolni rajta. De már tök ügyesen csinálja, legalábbis ahhoz képest, hogy most kezdtük el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése