2011. július 19., kedd

Dokinál

Paca tegnap este egy csomót ugatott, hátha anyáék jönnek. Ma fúú nagyon meleg volt ://. Reggel nem mentünk le hosszú időre. Szinte egész nap aludt. Délután jött barátnőm, Paca nagyon örül :)). 5-re elsétáltunk a dokihoz. Még 1 kutyus várt bent, utánunk jöttek be, Paca ügyes volt. Kint a váróban egész nyugodt volt. mikor arra került a  sor hogy bemenjünk, Paca befeszített hogy Ő nem akar jönni. De meghúztam aztán jött. Egyik nap, mintha bolhát láttam volna benne, mondtam a dokinak is, aztán átfésülte olyan fésűvel, Paca addig behúzott farokkal állt. Megfogtam a fejét. Igazából bolha nem volt benne, csak a doki bolha ürüléket talált benne. A hátra csepegtette a szokásos Andvantix cseppet, ami végül is ha van benne bolha akkor ki is írja belőle. De már nem hiszem, hogy van benne, mert nem vakarózik többet a szokottnál. Nagyon félt csepegtetés közben is. Behúzta a farkát is. Amúgy tök szeretem ezt a dokit :)). Tök rendes, alaposan átvizsgálja a kutyát, meg tanácsot is lehet kérni stb... :)) Utána még sétáltunk, a Csónira mentünk ott egy kicsit bóklásztunk aztán haza jöttünk. Itthon aludt. Kitakarítottam a lakást, mert ha mégis bolha volt benne, akkor ne kapja vissza. Na ezt a témát inkább ne ragozzuk tovább :DD
Este gyakoroltam vele, bár annyira gyakorlásnak nem lehet nevezni. Pár trükköt mutattam a mámnak meg Dollinak (barátnőm, amúgy itt is alszik) Ügyesen megcsinált mindent. A számolást mutattam meg, meg a viszlát-ot, meg hempergést, körbe stb..
Már órák óta esik.
Holnap azt hiszem, korán felkelek hogy ne a melegbe kelljen sétálni, meg hosszabb sétára is el tudjak menni vele reggel, mert az nem jó ha naponta csak egy hosszú sétája van.. :// Bár holnap szerintem nem lesz olyan meleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése