2011. július 25., hétfő

Esős napok

Huh, már nem is tudom, mióta esik. Eláll, aztán megint esik. Már ez van napok óta ://. Nem lehet normális sétára menni, úgy értem messzebbre, mert bármikor eshet ://. Na mind1 ez van :// :DD.
Reggel elvittem egy kisebb sétára. Nem sikeredett nagyra, mert öh, hideg volt én meg hát, fáztam :DD. Na de azért sétáltunk egy kicsit ;). Egy nagy kört mentünk aztán meg go haza :)). Miután haza értünk egy kis idő után el is kezdett esni. Olyan jót játszottam Pacával. Úgy fel tudja magát pörgetni :DD. Előettem a frisbeet, húzogattuk, aztán meg dobtam nem ugrott, csak nézte. Utána már nem is érdekelte. Vettem elő egy plüsst, na azzal már úgy játszott. Húzogattuk, aztán meg dobtam, aztán ezért meg felugrott. Na szép :DD.
Áh, abbahagytam a hátrafelé szlalom tanítását. Majd talán máskor megtanítom. Viszont elkezdtük a kúszikot. Igazából már régebben belekezdtünk aztán abbamaradt ://. Szóval most nem kellett teljesen az elejétől kezdeni. De olyan ügyes volt *_* Már egy kis távot, úgyis kúszik, hogy nem húzom el előtte a kezem :DD. Gyakoroltuk a többi trükköt is. Mindent olyan ügyesen csinált :DD. Bár a kajamegtartást az orron-t, hát, az azért nem volt valami ügyes. Nem bírta kivárni, hogy leszedjem :DD. De azért megcsinálta valamikor jól is :)).
Este mentünk el egy nagyobb sétára. Mivel akkor állt el az eső ://. A városban voltunk, meg a kertes házaknál. Sokat sétáltunk :)). Paca is nagyon ügyes volt, végig jött a lábam mellett. Habár, mikor macskát lát, akkor mindig elkezd húzni, meg ideges lesz. És nem tudom, hogy hogyan tudnám erről leszoktatni :S. Mondjuk, már sokat javul.
Anyának említettük hogy kéne még 1 kutya éééés ő benne lenne :DD. Már csak apát kell megfűzni. Ááá de biztos vagyok benne hogy megengedi :DD. Egy uszkár lesz, mert nem szőrözik. Hát igazából sose gondoltam hogy lesz uszkárunk. Mondjuk Ő Eszter kutyája lesz, nekem meg ugyebár itt van Paca :))) ♥♥. Remélem még nyáron jön az uszi *_*
Most is régi képet teszek be, mert most nincs új.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése